تاریخ انتشار: 1401/05/06 19:14
کد خبر: 18722

انتقامِ لوا؟ بایرن پدیده لاماسیا را به‌خدمت گرفت

بایرن مونیخ، آدام آزنو، مدافع 16ساله بارسلونا را به‌خدمت گرفت؛ از این مدافع جوان به‌عنوان یکی از درخشان‌ترین استعدادهای لاماسیا یاد می‌شود.
انتقامِ لوا؟ بایرن پدیده لاماسیا را به‌خدمت گرفت

بایرن مونیخ رسما اعلام کرد آدام آزنو، بازیکن شانزده ساله باشگاه بارسلونا را به‌خدمت گرفته است. او با باشگاه بایرن مونیخ قراردادی طولانی‌مدت امضا کرد.

این حرکت بایرن مونیخ، اقدامی برای گرفتن انتقام جدایی رابرت لواندوفسکی و انتقال او به بارسا، تفسیر شده است. اینکه بایرن موفق شد جوانی شانزده ساله، که بارسلونا او را از پدیده‌های آکادمی لاماسیا می‌داند؛ متقاعد کند راهی آلمان شود و پیراهن بایرن مونیخ را به تن کند، بدون‌شک برای تیم آلمانی یک پیروزی به حساب می‌آید.

آدام آزنو در شهر بارسلون اسپانیا از پدر و مادری اهل مراکش متولد شد. این پدیده شانزده ساله در پست دفاع چپ بازی می‌کند و در کاتالونیا از او به‌عنوان یکی از درخشان‌ترین پدیده‌های اخیر لاماسیا یاد می‌شود.

آدام آزنو در تیم ملی جوانان اسپانیا عضویت دارد. بارسلونا امسال تابستان به آدام آزنو پیشنهاد امضای قراردادی جدید و انتقال او به یک رده سنی بالاتر داد. اما پدیده شانزده ساله به پیشنهاد باشگاه کاتالان پاسخ مثبت نداد.

در ماه‌های اخیر، بایرن مونیخ تنها باشگاهی نبود که برای جذب این پدیده لاماسیا تلاش می‌کرد. رئال مادرید هم تلاش‌هایی برای ترغیب آزنو انجام داد ولی او در نهایت تصمیم گرفت زندگی در آلمان را انتخاب کند و پیراهن بایرن مونیخ را بپوشد. آدام آزنو بعد از ورود به مونیخ، به عضویت تیم زیر 17سال باشگاه بایرن درخواهد آمد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y8v7j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اولی کان: بارسلونا بهترین شماره 9 دنیا را از ما گرفت