تاریخ انتشار: 1401/05/07 17:20
کد خبر: 18685

روزشماری مدافع ملی پوش ایرانی برای آغاز لیگ قطر

سه روز تا آغاز بازی‌های لیگ ستارگان قطر باقی مانده است، بازی هایی که زوج ملی پوش ایرانی تیم الاهلی در همان روز اول باید به مصاف تیم ام صلال بروند.

روزشماری مدافع ملی پوش ایرانی برای آغاز لیگ قطر

مدت زمان زیادی تا آغاز بازی های لیگ ستارگان قطر باقی نمانده است و در این میان مدافع ملی پوش ایرانی را می‌توان یکی از مشتاق‌ترین بازیکنانی دانست که به دنبال آغاز هر چه سریعتر این رقابت هاست.

محمدحسین کنعانی زادگان که در دومین فصل حضور در جمع سبزپوشان دوحه به سر می‌برد فصل گذشته با ارائه بازی های موفق توانست تبدیل به یکی از مهم ترین بازیکنان الاهلی شود به طوری که پس از تمدید قرارداد مسئولان این باشگاه با او، به عنوان پنالتی زن اول معرفی شد.

نکته جالب درباره این مدافع موفق ایرانی اینکه او را می توان یکی از فوتبالیست های فعال در صفحات اجتماعی دانست، او در دو سه ماه اخیر نیز بارها فیلم‌ها و عکس هایی مبنی بر خوش آمدگویی به شجاع خلیل زاده به الاهلی و البته حضور در کنار او در تمرینات و بازی ها را گذاشت تا حرف و حدیث ها مبنی بر اختلاف این دو بازیکن از بین برود.

حالا حضور دو مدافع اصلی تیم ملی ایران در تیم الاهلی باعث شده بازی‌های این فصل لیگ ستارگان قطر، برای فوتبال دوستان ایرانی نیز جذاب شود. دو مدافع اصلی تیم ملی در سه سال اخیر که پیش از این نیز در قلب خط دفاعی پرسپولیس در کنار یکدیگر بازی کرده بودند. این دو بازیکن که قهرمانی با پرسپولیس در لیگ برتر، رساندن سرخپوشان به فینال لیگ قهرمانان آسیا و صعود به جام جهانی با تیم ملی را در کارنامه خود دارند حالا به دنبال این هستند تا سومین همکاری موفق با یکدیگر را کلید بزنند.

الاهلی در اولین دیدار خود باید در خانه به میدان برود. از بازی های مهم هفته اول می‌توان به دیدار تیم‌های السد و المرخیه و رویارویی الدحیل و الوکره اشاره کرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m89zy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مشکل کنعانی زادگان برای تیم ملی حل شد/ بازیکن استقلال دعوت نمی‌شود