تاریخ انتشار: 1401/05/08 18:37
کد خبر: 18649

آخرین پیشنهاد بارسا برای حل معضل دی‌یونگ

بارسلونا به فرانکی دی یونگ پیشنهاد داده تا روی گزینه انتقال قرضی به باشگاهی دیگر تمرکز کند.
آخرین پیشنهاد بارسا برای حل معضل دی‌یونگ

منچستریونایتد از مدت‌ها قبل مذاکراتی را برای به خدمت گرفتن دی‌یونگ آغاز کرده اما هنوز نتوانسته نظر مساعد او را جلب کند. 


 

حضور اریک تن‌هاخ روی نیمکت این تیم باعث شد که آنها به صورت جدی به دنبال جذب این هافبک هلندی باشند تا او بار دیگر در کنار مربی سابقش در دوران درخشان حضور در آژاکس همکاری کند. 
شیاطین سرخ برای انجام این انتقال با مدیران بارسلونا به توافق رسیدند اما در حالی که مدیران این باشگاه علاقه زیادی به فروش دی‌یونگ برای تامین بودجه جذب بازیکنان جدید داشتند اما او تصمیمی برای جدایی از این باشگاه ندارد و این موضوع را بارها به وضوح اعلام کرده است.

مدیران بارسلونا در مصاحبه های خود روی حفظ دی یونگ تاکید می کنند اما ماندنی شدن ستاره هلندی مشروط است. در واقع او باید شرایط بارسلونا را بپذیرد تا فصل بعد نیز پیراهن این باشگاه را بر تن داشته باشد. بارسلونا به دی یونگ گفته است که باید 40 درصد از دستمزد را کاهش دهد و در غیر این صورت بهتر است راهی تیمی دیگر شود. دلیل اصلی مخالفت دی یونگ با پیوستن به منچستریونایتد، حضور این باشگاه در لیگ اروپاست. دی یونگ قصد بازی در تیمی را دارد که فصل پیش رو در لیگ قهرمانان حاضر است. طبق ادعای اسپورت، بارسلونا به عنوان آخرین راهکار به دی یونگ پیشنهاد داده است که اگر قصد کاهش دستمزد خود را ندارد، حداقل به شکل قرضی راهی باشگاهی دیگر شود و اینکه باشگاه مقصد نیز حاضر شود تمامی دستمزد او را تقبل کند. 

رقم بالای انتقال دی یونگ که بین 75 تا 80 میلیون یورو تخمین زده می شود باعث شده تا کمتر باشگاهی برای جذب او قدم پیش بگذارد ولی انتقال قرضی می تواند تا حد زیادی هم باشگاه و هم بازیکن را به هدف‌شان نزدیک کند. شرایط فعلی دی یونگ بسیار شبیه به شرایط فیلیپ کوتینیو است. ستاره برزیلی فصل 20-20198 را قرضی راهی بایرن شد و باشگاه آلمانی نیز قبول کرد تا دستمزد بالای او را پرداخت کند. دی یونگ هم راه کوتینیو را در پیش خواهد گرفت؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36ek9e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لاپورتا گفت چلسی به دنبال دی‌یونگ است؟