تاریخ انتشار: 1401/05/08 19:29
کد خبر: 18645

منچسترسیتی - لیورپول؛ ترکیب دو تیم اعلام شد

تیم‌های تحت هدایت پپ گواردیولا و یورگن کلوپ در یک فینال تازه از ساعتی دیگر به مصاف هم می‌روند.
منچسترسیتی - لیورپول؛ ترکیب دو تیم اعلام شد

سوپرجام فوتبال انگلستان موسوم به کامیونیتی شیلد از ساعت 20:30 دقیقه امشب در ورزشگاه کینگ پاور شهر لستر( به دلیل میزبانی ومبلی از دیدار نهایی یورو 2022 بازی به این ورزشگاه منتقل شده است) برگزار خواهد شد.
منچسترسیتی، قهرمان فصل گذشته لیگ جزیره درحالی به مصاف لیورپول، قهرمان اف‌ای‌کاپ انگلستان می‌رود که آخرین دیدار دو تیم به مرحله نیمه‌نهایی فصل گذشته جام حذفی برمی‌گردد جایی که کلوپ و شاگردانش با نتیجه سه بر دو من‌سیتیِ گواردیولا را شکست دادند.
لیورپول که در دو دیدار رسمی آخرش دو جام قهرمانی لیگ برتر انگلستان و لیگ قهرمانان اروپا را از دست داده به هیچ عنوان نمی‌خواهد سومین جام پیاپی را از دست بدهد. از طرف دیگر گواردیولا که استرلینگ و ژسوس را دیگر در تیمش در اختیار ندارد، امید زیادی دارد تا با حضور ارلینگ هالند در نوک پیکان حمله، فصل جدید را با کسب یک جام دیگر آغاز کند. ترکیب قرمزهای آنفیلد هم در فصل جدید با تغییراتی همراه بوده و سادیو مانه، فوق ستاره سنگالی لیورپول را به مقصد بایرن ترک کرده تا بار دیگر بابی فیرمینو یکی از سه راس تهاجمی تیم کلوپ را تشکیل بدهد در ادامه ترکیب دو تیم را مشاهده می‌کنید؛

* ترکیب منچسترسیتی:   ادرسون، واکر، روبن دیاس، آکه، کانسلو، رودری، برناردو، دی‌بروینه، ماحرز، گریلیش و هالند

* ترکیب لیورپول:  آدریان، آرنولد، فن دایک، ماتیپ، رابرتسون، فابینیو، هندرسون، تیاگو، دیاز، صلاح و فیرمینو

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xqggz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گواردیولا: در هر بازی با لیورپول چیزی یاد می‌گیرم