تاریخ انتشار: 1401/05/10 19:13
کد خبر: 18554

مندس دست‌بردار نیست؛ ادامه تلاش برای جدایی رونالدو

یک روزنامه انگلیسی مدعی است ژرژ مندس، مدیر برنامه‌های کریستیانو رونالدو، همچنان برای جدایی او از یونایتد تلاش می‌کند و مصمم است CR7 فصل آینده در تیمی دیگر بازی کند.
مندس دست‌بردار نیست؛ ادامه تلاش برای جدایی رونالدو

کریستیانو رونالدو دیشب در دیدار دوستانه منچستریونایتد و رایو وایکانو برای اولین بار در طول تابستان با پیراهن شیاطین سرخ به میدان رفت و 45 دقیقه بازی کرد. این باعث شد اکثر رسانه‌ها به این باور برسند که با وجود شایعات، احتمال ماندگار شدن کریستیانو در اولدترافورد بیشتر از هر زمان دیگری است.

اما روزنامه دیلی‌میل امروز در خبری اختصاصی مدعی شد ژرژ مندس، مدیر برنامه‌های ستاره پرتغالی، مصمم است او را به تیمی دیگر منتقل کند و مخالفت منچستریونایتد با این جدایی خللی در عزم مندس ایجاد نکرده است. این روزنامه می‌گوید ایجنت پرتغالی هر چه در توانش باشد برای جدا کردن موکل خود از یونایتد انجام خواهد داد.

بعد از بازی دیشب اعلام شد که رونالدو، که در میانه مسابقه تعویض شده بود، زودتر از سایر بازیکنان ورزشگاه را ترک کرده است. این خبر به موج رسانه‌ای جدیدی دامن زد که مدعی بود کریستیانو با این کارش پالسی منفی به یونایتد ارسال کرده است.

اما دیلی‌میل با رد شایعات می‌گوید علاوه بر کریستیانو چند بازیکن دیگر از جمله دیوگو دالوت هم زودتر از بقیه هم‌تیمی‌ها اولدترافورد را ترک کردند و این اقدام ستاره پرتغالی را نباید به نارضایتی تفسیر کرد.

اینکه رونالدو در بازی دیشب تنها 45 دقیقه بازی کرد هم نباید تعجب‌برانگیز باشد. چرا که ستاره پرتغالی در روزهای قبلی تنها در یکی دو جلسه تمرینی شیاطین سرخ حضور داشت و بازی مقابل رایو وایکانو اولین بازی تدارکاتی او در طول تابستان بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bypme

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونالدو بایرن مونیخ را می‌خواهد، بایرن دیگری را!