تاریخ انتشار: 1401/05/11 19:14
کد خبر: 18504

جدایی مدافع بارسلونا؛ مینگسا به سلتاویگو رفت

اسکار مینگسا، مدافع بارسلونا، با امضای قراردادی چهارساله به باشگاه سلتاویگو پیوست.
جدایی مدافع بارسلونا؛ مینگسا به سلتاویگو رفت

بارسلونا بعد از چند خرید بزرگ در بازار نقل و انتقالات تابستانی حالا شروع به فروش بازیکنان مازاد خود کرده است. امروز در اسپانیا اعلام شد اسکار مینگسا، مدافع باشگاه کاتالان، با قراردادی چهارساله به سلتاویگو پیوست.

ارزش قرارداد انتقال مینگسا 5 میلیون یورو است و در صورت فروش او توسط سلتاویگو درصدی از ارزش قرارداد بعدی به بارسلونا تعلق خواهد گرفت.

مینگسا که در نوجوانی به آکادمی لاماسیا پیوست در همه تیمهای رده‌های سنی باشگاه بازی کرده است. در تاریخ بلوگرانا تنها سه بازیکن شرایطی مشابه او داشته‌اند.

مینگسا در فصل 2020-2021 اولین بازی خود برای تیم بزرگسالان بارسا را در لیگ قهرمانان انجام داد. رونالد کومان، سرمربی وقت بارسا، این بازیکن جوان را برای اولین بار به میدان فرستاد. مینگسا با پیراهن تیم بزرگسالان بارسا دو گل به ثمر رساند. اولین گل او مقابل اوئسکا به ثمر رسید. اما مهم‌ترین گل مینگسا در ال‌کلاسیکو زده شد؛ آن هم در سانتیاگو برنابئو.

این بازیکن اسپانیایی با اینکه در اصل دفاع وسط است اما اغلب به عنوان دفاع راست به میدان می‌رفت. سانترهای دقیق و ارسال‌های بلند موثر از نقاط قوت مینگسا است. با اینحال خرید اریک گارسیا در تابستان گذشته و ورود مدافعین جدیدی مثل کریستنسن و ژول کنده در تابستان امسال باعث شد جایی برای او در ترکیب بارسا وجود نداشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/399ogw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خداحافظی باکلاس بایرن با لواندوفسکی +عکس