تاریخ انتشار: 1401/05/12 19:58
کد خبر: 18447

قطعی؛ ستاره پرتغالی راهی PSG شد

مدیران پاری سن ژرمن با رقم 15 میلیون یورو برای جذب رناتو سانچس، هدف پرتغالی باشگاه میلان، با لیل به توافق کامل رسیده اند.
قطعی؛ ستاره پرتغالی راهی PSG شد

روسونری در ماه های اخیر شرایط جذب رناتو سانچس، ستاره 24 ساله و پرتغالی باشگاه لیل را زیر نظر داشتند و حتی با این تیم فرانسوی وارد مذاکره نیز شده بودند و به نظر می رسید که این بازیکن یکی از اهداف کلیدی میلان در پنجره نقل و انتقالات تابستانی باشد. جالب اینجاست مدیران باشگاه میلان چندی قبل موفق شدند برای بستن قرارداد با لیل به توافق برساند، اما خود رناتو سانچس بابت این انتقال متقاعد نشد و در نهایت تصمیم گرفت به پیشنهاد پاری سن ژرمن پاسخ مثبت دهد.

فابریزیو رومانو امروز در گزارشی مدعی شد پس از دور جدید مذاکرات شب گذشته، باشگاه لیل با فروش سانچس به پاری سن ژرمن با مبلغی حدود 15 میلیون یورو موافقت کرده است. تست پزشکی این بازیکن در پاریس برنامه ریزی شده و قرار است به زودی رناتو سانچس قرارداد خود را با پی‌اس‌جی به صورت رسمی امضا کند.

این ستاره پرتغالی در طول سه سال حضور در ترکیب لیل، بازی در تمامی مسابقات برای این باشگاه انجام داد و به آنها کمک کرد تا قهرمان لیگ یک و جام قهرمانان فرانسه شوند. رناتو سانچس فصل گذشته برای لیل شش گل به ثمر رساند و 10 پاس گل داد تا یکی از بهترین بازیکنان لیگ لقب بگیرد. تجربه شیرین کار کردن با کریستوف گالتیه و لوییس کامپوس در لیل، در نهایت باعث شد رناتو سانچس قید انتقال به میلان را زده و لباس پاری سن ژرمن را برای فصل بعد به تن کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z9vqa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



رناتو سانچس در PSG؛ رسمی تا ساعاتی دیگر