تاریخ انتشار: 1401/05/13 19:18
کد خبر: 18397

پیروزی پر گل استقلال برابر داماش تهران

تیم فوتبال استقلال در یک بازی تدارکاتی به مصاف داماش رفت و با سه گل به پیروزی رسید.
پیروزی پر گل استقلال برابر داماش تهران

چند روز بیشتر تا آغاز رقابت های لیگ برتر باقی نمانده و شاگردان ریکاردو ساپینتو خود را برای هفته نخست این پیکارها و دیدار برابر سپاهان آماده می کنند.

پس از پایان اردوی ترکیه که استقلال 4 بازی تدارکاتی را انجام داد، آبی پوشان تمرینات خود را در تهران از سر گرفتند و امروز در یک بازی دوستانه به مصاف تیم داماش تهران رفتند که این بازی با برتری ۳ بر صفر شاگردان ساپینتو به پایان رسید.

برای استقلال ارسلان مطهری در دقیقه ۳۰ از روی نقطه پنالتی، امیرعلی صادقی در دقیقه ۶۵ و عزیزبک آمانوف در دقیقه ۹۰ گلزنی کردند.

رسانه رسمی آبی ها در گزارش کوتاهی از این بازی نوشته است: تیم فوتبال استقلال در این بازی با دو ترکیب متفاوت در دو نیمه به میدان رفت و آبی‌پوشان پایتخت در طول بازی برتر از حریف خود ظاهر شدند و فرصت‌های متعددی را روی دروازه حریف خود ایجاد کردند.

این بازی در ورزشگاه دستگردی برگزار شد اما به شدت از حضور تماشاگران و خبرنگاران به نزدیکی های محل برگزاری مسابقه جلوگیری به عمل آمد با این وجود، ساپینتو در هر دو نیمه تیمش را هجومی و با سیستم 343 روانه میدان کرد.

این پنجمین بازی دوستانه تیم ساپینتو بود. استقلال در اردوی ترکیه چهار دیدار تدارکاتی انجام داد که در نخستین بازی دوستانه برابر گنچلربیر با تساوی بدون گل متوقف شد، در گام دوم با حساب دو بر صفر از سد فاتح کاراگومروک عبور کرد، در جدال سوم با نتیجه دو بر یک مقابل کچی اورن گوجو تن به شکست داد و بالاخره در بازی پایانی با یک گل از سد سومقاییت آذربایجان گذشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36e8dz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آرش برهانی از سمت خود استعفا داد!