تاریخ انتشار: 1401/05/13 19:29
کد خبر: 18396

واکنش ایکاردی به شایعه جدایی از واندا؛ دروغ است

مائورو ایکاردی، ستاره PSG، گزارش رسانه‌های آرژانتینی درباره جدایی او و واندا نارا که همسر و مدیر برنامه‌هایش است؛ تکذیب کرد.
واکنش ایکاردی به شایعه جدایی از واندا؛ دروغ است

 رسانه‌های آرژانتینی امروز مدعی شدند واندا نارا، همسر و مدیر برنامه‌های مائورو ایکاردی، قصد دارد از او جدا شود. این ادعا در حالی مطرح شد که چند ماه پیش هم ایکاردی با شایعاتی مشابه مواجه شده بود. ستاره آرژانتینی این بار خیلی زود دست به کار شد و گزارش رسانه‌های کشورش را تکذیب کرد.

چند ماه پیش یک پست اینستاگرامی واندا نارا موجی رسانه‌ای ایجاد کرد و باعث شد شایعات درباره جدایی این زوج مشهور فوتبالی اوج بگیرد. چند روز بعد مشخص شد نارا تصور می‌کرده همسرش به او خیانت کرده است. ایکاردی بعد از جنجال‌های رسانه‌ای با افت قابل توجهی در عملکردش مواجه شد و در نهایت بعد از چند هفته مائورو و واندا اعلام کردند مشکلات در رابطه‌شان برطرف شده است.

امروز بار دیگر موجی مشابه در رسانه‌های آرژانتینی به راه افتاد. چندین رسانه مکتوب و تصویری در این کشور گزارش‌هایی منتشر کردند که مدعی بود واندا نارا بار دیگر قصد جدایی از مهاجم آرژانتینی را دارد. مائورو اما این بار به سرعت وارد عمل شد و این گزارش‌ها را تکذیب کرد.

مهاجم آرژانتینی PSG با انتشار یک استوری اینستاگرامی نوشت:" نمی‌دانم چه چیزی بیشتر ناراحتم می‌کند؛ کسانی که درباره زندگی‌ام دروغ می‌سازند یا کسانی که این دروغ‌ها را باور می‌کنند".

واکنش سریع ایکاردی نشان می‌دهد او دیگر حاضر نیست جنجال‌های چند ماه پیش را تجربه کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45a7bx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


داستان جدید ایکاردی؛ اتهام پولشویی در آرژانتین