تاریخ انتشار: 1401/05/14 10:57
کد خبر: 18374

قوانین جدید PSG؛ دوران خوش‌گذرانی تمام شد

لوییس کامپوس، مدیر ورزشی جدید پاری سن ژرمن، قوانین جدیدی را برای کنترل بازیکنان این تیم وضع کرده است.
قوانین جدید PSG؛ دوران خوش‌گذرانی تمام شد

 که با دو گل در مجموع دو بازی رفت و برگشت از رئال مادرید پیش بودند، در نهایت برابر این تیم شکست خوردند و از مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان حذف شدند و همین موضوع باعث برکناری لئوناردو به عنوان مدیر ورزشی و مائوریسیو پوچتینو به عنوان سرمربی شد. 
کریستوف گالتیه، سرمربی جدید پی اس جی، هدایت این تیم را برعهده گرفته است و در اولین نشست خبری‌اش به اهمیت نظم در درون و بیرون از زمین اشاره کرد. 
پی اس جی همچنین تصمیم گرفت تا کامپوس را به عنوان مدیر ورزشی جدید به خدمت بگیرد و به نظر می‌رسد او از اعتماد کامل مدیران این باشگاه فرانسوی در تمامی زمینه‌ها برخوردار است. 
روزنامه فرانسوی اکیپ مدعی شده که او از همان روز اول حد و حدودی را برای بازیکنان مشخص کرد و به آنها هشدار داد که قوانین جدیدی را وضع خواهد کرد که همگی باید از آن پیروی کنند و اگر کسی با این موضوع مشکل دارد باید پی اس جی را ترک کند. 

این قوانین جدید شامل صرف صبحانه و ناهار بازیکنان در کنار هم  به صورت گروهی و همچنین منع استفاده از تلفن همراه در زمان حضور در اردوها است که به منظور ایجاد اتحاد بیشتر به کار گرفته شده است. 
اما شاید یکی از جالب‌ترین قوانین او مربوط به رفتارهای بازیکنان در بیرون از تمرینات باشد. گفته می‌شود که کامپوس از این که بازیکنان تا نیمه شب در کافه‌های پاریس حضور دارند مطلع شده است و قصد دارد جلوی این موضوع را بگیرد. 
پیش از این بعضی از رسانه‌های فرانسوی مدعی شده بودند که او حتی از بعضی از کافه‌ها بازدید کرده تا شرایط آنها را مورد بررسی قرار دهد. 
مدیر پی اس جی به بازیکنان این تیم هشدار داده که در صورتی که این اتفاق در طول این فصل رخ دهد و خبرش به گوش او برسد، این بازیکنان جایی در ترکیب گالتیه نخواهند داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27q9yv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رسمی؛ رناتو سانچس به پاری سن ژرمن پیوست