تاریخ انتشار: 1401/05/17 14:33
کد خبر: 18222

افشاگری جدید روزنامه انگلیسی از هالک ایرانی

روزنامه انگلیسی میرر در گزارشی درباره هالک ایرانی می‌گوید او از چند روز قبل از بازی مقابل ورزشکار قزاق قصد داشته از مبارزه کنار بکشد.
افشاگری جدید روزنامه انگلیسی از هالک ایرانی

روزنامه میرر در گزارشی به سجاد غریبی ملقب به هالک ایرانی پرداخت. در این گزارش به عملکرد عجیب هالک ایرانی در آخرین مبارزه‌اش مقابل تایتان قزاق اشاره شده است. غریبی در راند اول مبارزه با حریف شکست خورد و با انتقادهای زیادی در ایران روبرو شد.

میرر در گزارش خود اشاره می‌کند که مربی سجاد غریبی بعد از مبارزه تایید کرد که او از چند روز قبل قصد داشته از مبارزه با ورزشکار قزاق انصراف بدهد.

سجاد غریبی در دوبی و در برنامه‌ای موسوم به Wicked N' Bad's white-collar به مصاف حریف قزاق بخ متک جومانوف آلمات بخیتوویچ رفت که با لقب تایتان قزاق روی رینگ حاضر شد. میرر می‌گوید از همان ثانیه‌های اول مشخص شد که بیختوویچ شانس بیشتری برای پیروزی دارد چرا که سجاد غریبی حتی آنقدر آمادگی بدنی نداشت که یک مشت به سمت حریف پرتاب کند.

حمزه مرادیان، مربی جدید غریبی، که مدت کوتاهی قبل از مبارزه به عنوان مربی او منصوب شده بود با اعلام اینکه زمان کافی برای کار را هالک ایرانی نداشت گفت:" بعد از اینکه با هم آشنا شدیم فهمیدم مدیران برنامه‌های سجاد هیچ چیز از ورزش نمی‌دانند. آنها با یک کمپانی بوکس در دوبی قراردادی بسته بودند و سجاد طبق قرارداد باید مبارزه می‌کرد.

وقتی با هم صحبت کردیم به آنها گفتم که امکان ندارد سجاد بتواند مبارزه کند. مدیر برنامه‌هایش گفت هر چقدر می‌توانی کمکش کن. ولی من باز هم گفتم امکان ندارد. گفتم قصدم دخالت نیست ولی به نظرم بهتر است مبارزه لغو شود. ولی آنها وقتی سعی کردند مبارزه را لغو کنند متوجه شدند امکانش نیست چون باید جریمه بپردازند. کسانی که در ورزش دستی بر آتش دارند می‌دانند امکان لغو چنین برنامه‌هایی نیست. این بود که سجاد مجبور شد شرکت کند. من هم قبول کردم که کمکش کنم. وقت ما آنقدر کم بود که مجبور بودم روزی دو جلسه تمرینی بگذارم، صبح و بعد از ظهر.

tr1o2hrh

حتی بعضی روزها خودم سجاد را به محل تمرین می‌بردم. من تمام سعی‌ام را کردم که سجاد را کمک کنم ولی چون وقت کافی نداشتیم نشد. چیزی که من دیدم سجاد تحت فشار و نگران بود. با آن همه فشار و استرس وارد رینگ شدن خیلی سخت است".

میرر در گزارش خود می‌گوید با اینکه هالک ایرانی در شبکه‌های اجتماعی عکس‌هایی از خود با عضلات حجیم و برجسته منتشر کرده بود در مبارزه با تایتان قزاق تصمیم گرفت با تی‌شرت وارد رینگ شود. او خیلی زود پشتش را به حریف کرد و هنوز چند ثانیه از شروع مبارزه نگذشته بود که داور مجبور شد کار را متوقف کند.

غریبی بعد از مبارزه از عملکردش عذرخواهی کرد و گفت:" باز هم امیدوارم من را ببخشید. می‌خواستم باعث غرور شما بشوم ولی اینها را پیش‌بینی نمی‌کردم. امیدوارم مردم من را ببخشند".

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y8g9a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


“هالک ایرانی” برای “مارتین فورد” شاخ و شانه کشید!
سجاد غریبی/هالک ایرانی/مارتین فورد