تاریخ انتشار: 1401/05/21 13:40
کد خبر: 18044

گالتیه:هر روز از دیدن لیونل مسی لذت می‌برم

کریستوف گالتیه، سرمربی جدید پاری سن ژرمن، اعلام کرد از تماشای بازی لیونل مسی لذت می برد.
گالتیه:هر روز از دیدن لیونل مسی لذت می‌برم

فصل اول حضور لیونل مسی در پاریس چندان خوب پیش نرفت و او انتقادات زیادی را متحمل شد، اما به نظر می رسد این ستاره آرژانتینی در فصل پیش رو قصد دارد یک بار دیگر توانایی های خود را به اثبات برساند. کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن به تمجید از رویکرد لیونل مسی در تمرینات پرداخته و تاکید کرد او هنوز اهداف بزرگی برای آینده در ذهن دارد.

کریستوف گالتیه گفت: "من نمی توانم از کیفیت لیونل مسی تعجب کنم، زیرا ثبت چنین رکوردی، این تعداد بازی و چنین جام هایی به این دلیل است که شما یک بازیکن حرفه ای و فوق العاده هستید. لیونل مسی خیلی زود این را به من ثابت کرد. او در تمام جلسات تمرینی شرکت داشته داشته، لبخند می زند، با همبازیان خود تبادل نظر می کند و بازیکنی الهام بخش برای همه است. من هر لحظه از دیدن مسی در زمین لذت می برم و هر روز با او خود و بش می کنم، زیرا او مانند نماینده باشگاه و الگویی برای همه است.

به جز جام جهانی، لیونل مسی فاتح همه عناوین شده و در رده باشگاهی افتخارات فراوانی را در سال های به دست آورده است. مسی جوایز انفرادی فراوانی کسب کرده، اما هنوز هم به طور کامل راضی نیست و به دنبال افتخارات بیشتر است. من فکر می کنم او خوشحال است و وقتی لئو لبخند بزند، کل تیم خوشحال است. او مورد تحسین همه قرار دارد و بازیکنی محبوب در تیم محسوب می شود."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wojjv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی پاری سن ژرمن در ژاپن با گل جالب لئو مسی+ عکس