تاریخ انتشار: 1395/08/19 13:24
کد خبر: 250060

ابراهیم زاده: مقابل سوریه از بازیکنان فانتزی استفاده می‌کنیم

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران معتقد است با توجه به فوتبال تدافعی سوریه کارلوس کی‌روش از بازیکنان فانتزی برای گرفتن خطا و بر هم ریختن آرایش دفاعی حریف استفاده می‌کند.
ابراهیم زاده: مقابل سوریه از بازیکنان فانتزی استفاده می‌کنیم

به گزارش فرتاک ورزشی، منصور ابراهیم زاده درباره نامشخص بودن دروازه‌بان تیم‌ ‌ملی فوتبال در بازی با سوریه و کم تجربگی هر سه دروازه‌بان تیم‌ ‌ملی، اظهار کرد: تیم ما از نظر دفاعی به یک شرایط بسیار خوب دست یافته و بسیار کم گل می خورد. هر سه دروازه‌بان ما خوب هستند و با توجه به شناختی که از بازی مظاهری و اخباری دارم معتقدم می‌توان به این دروازه‌بانان اعتماد کرد. فقط باید اعتماد به نفس آنها را بالا ببریم.

سرمربی سابق تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران درباره خط خوردن نام علیرضا حقیقی و آندرانیک تیموریان از فهرست نهایی بازیکنان دعوت شده به تیم‌ ‌ملی، گفت‌: هر بازیکن در تیم‌ ‌ملی جایگاهی دارد، اما به نظر من کی‌روش معمولا از بازیکنانی استفاده می‌کند که تیم‌های آنها هم شرایط خوبی دارند. ماشین سازی شرایط خوبی در جدول ندارد، اما من آندو را در تمرینات ندیده‌ام که بخواهم  درباره او اظهار نظری کنم.

او ‌اضافه کرد: مطمئنا کی‌روش تیم سوریه را آنالیز کرده است و شناخت خوبی از آنها دارد. او احتمالا می‌خواهد از بازیکنان فانتزی برای گرفتن خطا، شروع مجددها و بر هم ریختن آرایش این تیم استفاده کند و به همین دلیل به برخی از بازیکنان هم استراحت داده است. نمی‌توان از کلمه خط خوردن استفاده کرد.

ابراهیم زاده درباره شناختش از فوتبال سوریه نیز، خاطر نشان کرد: اگر به عملکرد این تیم در بازی‌های گذشته نگاه کنیم متوجه می شویم که آنها هم گل‌های کمی را دریافت کرده‌اند و خط حمله خوبی هم ندارند. سوریه فوتبال باشگاهی ندارد و همه بازیکنان این تیم در اردو به سر می برند و به همین دلیل شرایط خوبی دارند.

سرمربی سابق تیم‌ ‌ملی در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به فوتبال تدافعی سوریه، ایران مقابل این تیم به مشکل می خورد؟ خاطر نشان کرد: همان طور که گفتم برای بازی با این تیم به دنبال بازیکنان فانتزی و ناشناخته می رویم که بتوانیم از خطاها و شروع مجددها استفاده کنیم.

او با تسلیت به خاطر درگذشت "منصور پورحیدری" پیشکسوت استقلال و فوتبال ایران ، گفت‌: پیشکسوتان زیادی هستند که در بطن کار قرار ندارند و شاید با مشکلاتی هم برای تامین معاش مواجه هستند، اما خوشبختانه پورحیدری نیازی به مسائل مالی نداشت و از طرفی رفتار، کردار و بزرگ منشی او به عنوان مربی، بازیکن و سرپرست برای همه قابل احترام بود. در این روزها افرادی اظهار نظرات مختلفی را انجام می‌دهند و به نوعی خودشان را مرتبط با پورحیدری می دانند که پیش از این به هیچ وجه این طور نبوده است. باید به سایر پیشکسوتان خارج از گود هم توجه کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lmwyr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب احتمالی تیم ملی مقابل سوریه