تاریخ انتشار: 1395/08/19 13:58
کد خبر: 250055

ویسی: سپاهان در هر جامی مدعی قهرمانی است

سرمربی سپاهان گفت: تیم ما در فوتبال ایران سابقه روشنی دارد و در هر جامی که شرکت کند مدعی قهرمانی است.
ویسی: سپاهان در هر جامی مدعی قهرمانی است

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، عبدالله ویسی در مورد وضعیت سپاهان و بازی جمعه آینده (۲۸ آبان) در جام حذفی با آلومینیوم اراک گفت: هر تیمی که در جام حذفی شرکت می کند دنبال قهرمانی است و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. سپاهان در فوتبال ایران تیم پُرافتخاری است و طبیعتا در هر جامی که شرکت می‌کند با توجه به پیشینه‌ای که دارد مدعی قهرمانی است. در جام حذفی هم شانس قهرمانی داریم و بازی به بازی جلو می‌رویم. بازی با آلومینیوم اراک بسیار سخت است ولی تلاش می‌کنیم در اراک به برد برسیم.

سرمربی سپاهان در مورد رقابت مدعیان قهرمانی در لیگ برتر و اینکه برخی فقط پرسپولیس و تراکتورسازی را مدعیان اصلی می‌دانند اظهار داشت: پرسپولیس و تراکتورسازی واقعا از هر لحاظ فوق‌العاده هستند و طبیعی است که در این فصل هم مدعی باشند ولی در ادامه لیگ ممکن است اتفاقات مختلفی رخ دهد. مطمئنا چند تیم دیگر هم به کورس قهرمانی اضافه خواهند شد و ما هم برای قرار گرفتن در بین مدعیان جدی تلاش خواهیم کرد.

ویسی در خصوص بازی روز  ۲۵ آبان تیم ملی مقابل سوریه عنوان کرد: ایران کار سختی برای رفتن به جام جهانی ندارد چون در ۴ بازی قبلی نتایج بسیار خوبی گرفت و حالا امنیت دارد. بازی با سوریه حساسیت خودش را دارد و اگر این مسابقه را ببریم تقریبا کار صعودمان به جام جهانی حتمی خواهد شد. امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4da99p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ابراهیم قاسمپور: لیست کی‌روش حساب‌شده است/ تیموریان در لیگ برتر عملکرد خوبی نداشت/ سوریه زنگ تفریح نیست