تاریخ انتشار: 1401/05/28 12:18
کد خبر: 17714

مجیدی نه؛ آغوش قایدی برای ساپینتو باز شد!

ستاره محبوب هواداران استقلال به باشکوه‌ترین شکل ممکن به تیمش برگشت.
مجیدی نه؛ آغوش قایدی برای ساپینتو باز شد!

در حالی که شاید خوش‌بین‌ترین هوادار استقلال هم تصور حضور مهدی قایدی در استقلال یک سال پس از جدایی این بازیکن به مقصد امارات را نمی‌کرد، ستاره ریزنقش بوشهری به سودای جام جهانی بلیت تهران را گرفت تا بار دیگر با حضور در جمع آبی‌های پایتخت برای هواداران پرشمارش دلبری کند.
مهدی که در ابتدای مطرح شدن مباحثی در خصوص جدایی قرضی از شباب الاهلی، همگان الاتحاد کلبا با حضور فرهاد مجیدی را به عنوان مقصد بعدی او پذیرفته بودند، تقدیر دیگری پیدا کرد و به استقلال آمد. عدم علاقه شباب الاهلی به قرض دادن مهدی به تیم‌های مدعی امارات چون شارجه و الوصل در کنار عقب‌نشینی فرهاد مجیدی از به خدمت گرفتن این بازیکن بعد از اطلاع از علاقه استقلال به جذب او و البته میل قایدی به درخشش پیش چشمان سرمربی تیم ملی، باعث شد تا هواداران استقلال یک بازیکن گره‌گشای دیگر در ترکیب لیگ بیست و دوم در اختیار داشته باشند.


جا پیدا کردن در دل سرمربی پرتغالی هم برای قایدی به راحتی به‌هم‌دوختن مدافعین حریف در تقابل‌های یک در برابر یک بود. مهدی خیلی زود با یک گل و کسب یک پنالتی تیمش را از تالاب انزلی با دست‌های برافراشته بیرون آورد تا از بحران غیرقابل تصور "دو بازی، دو شکست" عبور کند.
یکی از زیباترین قاب‌های بازی‌هایی که مهدی قایدی در آن موفق به گلزنی می‌شود، به شادی‌های پس از گل او مربوط است. در حالی که عادت کرده بودیم مهدی قایدی را پس از گل‌هایش در آغوش فرهاد مجیدی ببینیم، حالا هواداران استقلال باید خودشان را برای قاب‌های دونفره جدید از این بازیکن آماده کنند. تصاویر امیرحسین خیرخواه نشان می‌دهد ساپینتو، سرمربی خونگرم و پرشور استقلال که جانشین فرهاد مجیدی روی نیمکت استقلال شده، به نظر خیلی زود جای خالی او را برای بازیکنان در شادی‌های پس از گل هم پر کرده و این بار آغوش مهدی قایدی بعد از گلزنی در لب خط به روی مرد پرتغالی باز شده است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n9xor

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شرط سرمربی استقلال برای فروش قایدی