تاریخ انتشار: 1401/05/28 14:23
کد خبر: 17705

آخرین تصویر از ستاره برزیلی رئال مادرید

کاسمیرو، هافبک باتجربه رئال مادرید، احتمالا برای آخرین بار در تمرینات این تیم حاضر شده است.
آخرین تصویر از ستاره برزیلی رئال مادرید

به نظر می رسد دوران حضور کاسمیرو ستاره جنگنده و پرافتخار رئال مادرید در این باشگاه به اتمام رسیده و این بازیکن برزیلی از هفته بعد در ترکیب منچستریونایتد بازی خواهد کرد. باشگاه انگلیسی به کاسمیرو قراردادی پنج ساله و با دستمزدی تقریبا دو برابر رئال مادرید پیشنهاد داد و به نظر می رسد این موضوع، انگیزه اصلی این بازیکن برای انتقال به لیگ برتر بوده است.

اما در شرایطی که تصور بر آن بود که کاسمیرو دیگر در تمرینات رئال مادرید شرکت نمی کند، این اتفاق رخ نداد و این ستاره باتجربه امروز نیز در کنار دیگر بازیکنان تمرین کرد. حالا نشریه مارکا در گزارشی مدعی شد این آخرین تمرین کاسمیرو در کمپ رئال مادرید بوده و به نظر می رسد نام این بازیکن از لیست دیدار با سلتاویگو نیز خط خواهد خورد تا امروز یا فردا انتقال او به اولدترافورد نهایی شود.

اما تونی کروس، رودریگو و آلوارو اودریوزولا در تمرینات امروز رئال مادرید حضور نداشتند. به نظر می رسد ستاره آلمانی مبتلا به سرماخوردگی شده و حضور او در بازی برابر سلتاویگو در هاله ای از ابهام قرار دارد. اما احتمالا این آخرین تصویر مخابره شده از یکی از پرافتخارترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید است و او دیگر در کمپ تمرینی این باشگاه حضور پیدا نخواهد کرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ayakk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قطعی؛ ستاره رئال مادرید راهی یونایتد می‌شود