تاریخ انتشار: 1401/05/30 18:38
کد خبر: 17575

جادوانی اظهارنظر درباره پورعلی‌گنجی را تکذیب کرد

رضا جاودانی در گفتگویی اظهار نظر درباره پرونده مرتضی پورعلی گنجی را تکذیب کرد.
جادوانی اظهارنظر درباره پورعلی‌گنجی را تکذیب کرد

طی روزهای اخیر پرونده مرتضی پورعلی‌گنجی یکی از دغدغه‌های مدیران پرسپولیس بوده است؛ بازیکنی که به دلیل مشکلاتی که با باشگاه چینی داشت مجوز بازی او از طریق فیفا صادر نشد و حالا در آستانه سومین مسابقه پرسپولیس در لیگ برتر به نظر می‌رسد با صدور آی تی سی از سوی فیفا مشکل او برای حضور در ترکیب پرسپولیس حل شده است.

در همین راستا طی روزهای اخیر نقل قولی از جادوانی یکی از اعضای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها دست به دست شده که پورعلی گنجی به دلیل اخراج در آخرین حضور لیگ برتری در ترکیب نفت امکان حضور در ترکیب پرسپولیس را ندارد و این موضوع به این دلیل است که محرومیت او پس از صدور آی تی سی اعمال خواهد شد.

این موضوعی است که رضا جادوانی عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در گفتگویی آن را تکذیب می‌کند و تاکید دارد که درباره این موضوع با هیچ رسانه‌ای گفتگو نداشته است.

با این وصف مرتضی پورعلی‌گنجی با رفع شدن مشکل صدور آی‌تی‌سی برای حضور در ترکیب سومین مصاف پرسپولیس در لیگ برتر مشکلی ندارد و در صورت صلاحدید یحیی گل‌محمدی می‌تواند در میان یازده بازیکن اصلی تیم مقابل آلومینیوم قرار بگیرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4885xa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رضا جاودانی بهترین مجری ورزشی تلویزیون شد!