تاریخ انتشار: 1401/05/31 19:06
کد خبر: 17503

صلاح: فصل قبل هم 10 امتیاز از صدر عقب بودیم

محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول، مدعی شد این تیم می تواند فاصله فعلی با صدر جدول لیگ برتر را جبران کند.
صلاح: فصل قبل هم 10 امتیاز از صدر عقب بودیم

محمد صلاح فصل گذشته موفق شد در ورزشگاه اولدترافورد و برابر منچستریونایتد شبی تاریخی را رقم زده و هت تریک کند و حالا امشب آنها بار دیگر مهمان این تیم هستند. ستاره مصری و باتجربه لیورپول معتقد است فکر کردن به نتایج دو هفته اخیر دردی را دوا نمی کند و بازیکنان این تیم فقط باید بازی های لیورپول در ادامه فصل تمرکز کنند.

محمد صلاح گفت: "فکر می کنم خیلی زود است که به اختلاف امتیاز با صدر جدول فکر کنیم. فصل گذشته حدود 10 یا 11 امتیاز عقب بودیم و برگشتیم، بنابراین برای فکر کردن به این موضوع خیلی زود است. تقابل با منچستریونایتد همیشه یک بازی ویژه برای شهر، هواداران برای همه است. شاید از نظر تاریخی این دو رقیب، تیم های بزرگ انگلیس باشند و این یک بازی ویژه برای همه است.

همیشه رقابت شدیدی بین هر این تیم وجود داشته و این اتفاق در آینده نیز رخ خواهد داد. منچستریونایتد در فصل جاری شروع خوبی نداشته و آنها می خواهند مقابل ما پیروز شوند. من به شخصه احترام زیادی برای این باشگاه قائل هستم و مطمئن هستم که آنها می خواهند با تمام توان شان مبارزه کنند تا در این بازی پیروز شوند.

شروع متزتزل این فصل برای لیورپول؟ ما فصل را آن‌طور که می‌خواستیم شروع نکردیم، اما فکر می‌کنم این اتفاقات بخشی از فوتبال است و حالا ما باید واکنش نشان دهیم. ما در دو بازی اول چهار امتیاز از دست دادیم، اما همیشه ممکن است چنین اتفاقاتی رخ دهد. ما نمی توانیم گذشته را تغییر دهیم، به همین دلیل باید فقط روی بازی های بعدی تمرکز کنیم."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4885ba

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کلوپ: صلاح تحت تاثیر هالند و نونیز قرار نمی‌گیرد