تاریخ انتشار: 1401/06/15 21:48
کد خبر: 16713

اسکوچیچ کار را تعطیل کرد/ رفتار فدراسیون جوانمردانه نبود

سرپرست کنونی تیم ملی به ماجرای برکناری دراگان اسکوچیچ و حضور دوباره کارلوس کی‌روش پرداخت.
اسکوچیچ کار را تعطیل کرد/ رفتار فدراسیون جوانمردانه نبود

حمید استیلی در خصوص اتفاقات ساعات اخیر حول نیمکت تیم ملی اینطور گفت: من به‌عنوان مدیر تیم روحم هم از این موضوع خبر ندارد. من تا ظهر با آقای اسکوچیچ بودم و وقتی شما مربی دارید و این تصمیمات را می‌گیرید؛ اصلا حرفه‌ای نیست. اول باید بگویید شما تا اینجا کار کردی و از این به بعد یک مربی دیگر می‌آید. اصول حرفه‌ای این است که وقتی با مربی قرارداد دارید درست نیست که بروید با مربی دیگری صحبت کنید. شما با این رفتار سرمربی را تضعیف می‌کنید. اگر فدراسیون فوتبال هم قرار است تصمیم به تغییر مربی بگیرد باید در کمیته فنی این تصمیم گرفته شود. اما اصلا این رفتار جوانمردانه نیست. اسکوچیچ کنارم بودم و ایشان را دیدم و اصلا جوانمردانه نیست.

استیلی با اعلام اینکه اسکوچیچ از ماجرای کنونی با خبر شده است گفت: امروز ایشان کار را تعطیل کرد! کمک‌های ایشان کار آنالیز را دنبال می‌کردند اما کار تعطیل شد. اگر ایشان را نمی‌خواهید بیایید بگویید. همه جای دنیا اگر قصد همکاری با مربی جدید را داشته باشند ابتدا با مربی کنونی قطع همکاری می‌کنند و بعد مربی جدید را می‌آورند. اگر قصد همکاری ندارید رک و صریح به او بگویید. این مربی حالا در مقطعی آمده و حالا خوب و یا بد. الان زمان مناسبی نیست. ما در جام جهانی‌های قبلی زمان داشتیم اما الان تنها دو تا مقطع دو هفته‌ای فرصت داریم. من با آقای اصولی هم حرف زدم و گفتم الان ماجرا چیست و ایشان گفت که بروید کارتان را بکنید و هیچ خبری نیست!

سرپرست تیم ملی در ادامه انتقاداتش نسبت به تصمیم کنونی فدراسیون فوتبال گفت: هر کسی در تیم ملی باشد برای ما باعث افتخار است اما شما باید هر کسی را انتخاب می‌کنید جوانمردانه بگویید که تا الان کار کردید و الان نمی‌توانیم و این اصول کار است.

استیلی درباره اینکه با حضور کی‌روش به کار خود ادامه خواهد داد یا خیر گفت: از زمان حضور آقای تاج در فدراسیون فوتبال هیچ جلسه‌ای نداشتیم. من از این موضوع خیلی ناراحتم که نه من و نه هیچ عضو کادرفنی‌ای تا این لحظه که آقای تاج آمده‌اند؛ هیچ جلسه ای نداشتیم و ما طبق برنامه قبلی خودمان برنامه تیم برای حضور بازیکنان و اعضای تیم در سفارت را دنبال کرده‌ایم. من از ایشان خواهش می‌کنم که جلسه‌ای بگذارند؛ این حق فدراسیون است که با هر کسی که می‌خواهد کار کند اما ما هم به‌عنوان سرباز و اینکه تیم ملی متعلق به مردم است، علی‌رغم حرف‌هایی که درباره استعفایم بود؛ در کنار آنها بودم. با این حال این نظر نهایی فدراسیون فوتبال است که بودن من و ما در تیم ملی به نفع منافع تیم ملی است و اگر به نفع نباشد اصرار به ماندن نداریم.

وی ادامه داد: من الان نمی‌توانم بگویم که اگر آقای کی‌روش بیاید می‌مانم یا می‌روم و باید تکلیف مشخص شود. درباره تیم ملی کشورمان که نمی‌توان استعفا داد و اگر خواستند و توانستیم خدمت کنیم که می‌مانیم و اگر نه که می‌روم. همیشه گفته‌ام که اگر کسی بتواند بهتر از من خدمت کند می‌روم؛ بحث کشورمان است و نباید فقط خودمان را ببینیم!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m856j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توضیحات فدراسیون فوتبال درخصوص قرارداد کی روش