تاریخ انتشار: 1395/08/20 10:33
کد خبر: 249926

این بار حق با فرهاد مجیدی است / مد شده کت و شلوار بپوشند تا در این مراسم ها جلوی دوربین بروند

بازیکن سابق استقلال گفت: «از شانزده، هفده سالگی در استقلال بودم و حداقل ده سال در این باشگاه حضور داشتم مشخص است که پیشکسوت استقلال هستم.»
این بار حق با فرهاد مجیدی است / مد شده کت و شلوار بپوشند تا در این مراسم ها جلوی دوربین بروند

به گزارش فرتاک ورزشی، پیروز قربانی ادعای مسعود معینی مبنی بر این که امیر قلعه نویی و فرهاد مجیدی پیشکسوت استقلال نیستند را رد می کند.

 

اظهارات قربانی در خصوص مسائل مختلف را در ادامه می خوانید:

 

* رفتن منصور پورحیدری را باور کرده ای؟

- واقعا باورش خیلی سخت است. منصور پورحیدری بزرگ ترین مرد باشگاه استقلال بود و خیلی حیف شد که او را از دست دادیم. او از لحاظ اخلاقی و شخصیتی خیلی بزرگ بود و افتخار می کنم که چند سال شاگرد منصورخان بودم و ایشان من را از امیدها به بزرگسالان استقلال آوردند.

 

* خیلی ها هم در مراسم ایشان حاضر شدند و عکس یادگاری گرفتند.

- به هر حال این مسئله دیگر در کشور ما مد شده است و بعضی آدم ها کت و شلوارهای خود را آماده می کنند تا خود را به این مراسم ها برسانند و مقابل دوربین ها بروند.

 

* مسعود معینی گفته قلعه نویی و مجیدی پیشکسوت استقلال نیستند.

- ای بابا. الان آدم هایی که از جلوی در باشگاه استقلال رد شده اند یا دو روز در تمرین این تیم شرکت کردند خود را پیشکسوت استقلال می دانند، دیگر چه برسد به قلعه نویی و مجیدی که به هر حال برای استقلال زحمت خود را کشیده اند. البته این نظر من است و مردم باید در این مورد نظر بدهند.

 

* این بار از مجیدی حمایت کردی؟

- به هر حال آدم باید منطقی به این مسئله نگاه کند. او چند سال در استقلال بوده و بازی های زیادی برای استقلال انجام داده، مشخص است که پیشکسوت استقلال است.

 

* پیروز قربانی خود را پیشکسوت استقلال می داند؟

- از شانزده، هفده سالگی در استقلال بودم و حداقل ده سال در این باشگاه حضور داشتم مشخص است که پیشکسوت استقلال هستم.

 

* شرایط استقلال را چطور می بینی؟

- شرایط استقلال به نسبت قبل خیلی بهتر شده. کادر فنی استقلال هم اگر چه از دوستان خوب خودم هستند اما به هر حال استقلال هنوز ضعف هایی دارد که باید برطرف شود تا بهتر نتیجه بگیرد.

 

* یک جمله در مورد مرحوم منصور پورحیدری بگو؟

- مرد با اخلاق و بی حاشیه ای که همه افتخاری برای استقلال کسب کرد اما هیچ وقت حرف از آن ها نزد. او بزرگ ترین مرد باشگاه استقلال بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27nqyv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


امتناع کاپیتان استقلال از برخورد با مربی پیشین