تاریخ انتشار: 1401/06/18 21:51
کد خبر: 16568

آخرین وضعیت اضافه شدن نکونام به کادر فنی تیم ملی/ از نبی اصرار؛ از گرشاسبی انکار

در حالی که از سوی فدراسیون فوتبال گفته می‌شود جواد نکونام برای اضافه شدن به کادر فنی تیم ملی مشکلی نخواهد داشت، این موضوع از سوی مدیرعامل باشگاه فولاد رد شده است.
آخرین وضعیت اضافه شدن نکونام به کادر فنی تیم ملی/ از نبی اصرار؛ از گرشاسبی انکار

بعد از قطعی شدن سرمربیگری کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران، بحث اضافه شدن جواد نکونام سرمربی کنونی فولاد خوزستان به کادر فنی تیم ملی نیز مطرح شد. موضوعی که مورد تأیید مهدی تاج نیز قرار گرفت و رئیس جدید فدراسیون فوتبال در نشست خبری‌اش رسماً اعلام کرد که نکونام بعد از جام جهانی به‌عنوان سرمربی تیم ملی برای حضور در جام ملت‌های آسیا معرفی خواهد شد و کی‌روش در سمت مدیر فنی به کارش ادامه خواهد داد.

از همین رو با وجود اینکه باشگاه فولاد خوزستان در همان ابتدا رسماً مخالفتش را با جدایی سرمربی خود اعلام کرد، اما گمانه‌زنی‌ها درباره حضور نکونام در تیم ملی کماکان وجود دارد. مهدی محمد‌نبی نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال امشب در برنامه شب‌های فوتبالی این باره گفت: «نکونام گزینه اول کی‌روش برای دستیاری‌اش در تیم ملی است و باشگاه فولاد خوزستان باید در جریان قرار بگیرد که این اتفاق رخ داده است. با مشورتی که آقای تاج و من با آقای گرشاسبی خواهیم داشت، این مسئله حل خواهد شد و آقای نکونام را در کنار‌مان خواهیم داشت».

حمیدرضا گرشاسبی در ادامه در این باره اظهار داشت: «طبق آخرین صحبتی که با نکونام داشته‌ام او اعلام کرد که محکم به کارش در فولاد ادامه خواهد داد». گرشاسبی همچنین اظهارات نبی مبنی بر اینکه مشکل نکونام برای حضور در تیم ملی حل خواهد شد را رد و تصریح کرد: «نکونام گفته است به تیم ملی نمی‌رود و در فولاد می‌ماند».

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wodyx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شکایت باشگاه فولاد از پرسپولیس نیمه تمام ماند!