تاریخ انتشار: 1401/06/23 18:44
کد خبر: 16365

خشم کونته؛ جریمه عجیب برای ستاره‌های اسپرز!

شکست تاتنهام در خانه اسپورتینگ لیسبون باعث عصبانیت شدید آنتونیو کونته، سرمربی این تیم شده است.
خشم کونته؛ جریمه عجیب برای ستاره‌های اسپرز!

 آنتونیو کونته در یک دهه اخیر در لیگ های مختلف عملکرد درخشانی داشته و با تیم هایی چون یوونتوس، چلسی و اینتر به عنوان قهرمانی دست یافته است. اما این سرمربی ایتالیایی و باتجربه در لیگ قهرمانان به شکل عجیبی بسیار بد نتیجه گرفته و حتی یک بار حضور در نیمه نهایی را نیز تجربه نکرده است. تنها یک بار یوونتوس تحت هدایت آنتونیو کونته در سال 2013 راهی نیمه نهایی شده و مقابل بایرن مونیخ شکست خورد. تاتنهام این فصل را با برتری در مقابل مارسی شروع کرد، اما آنها شب گذشته در لیسبون و با دریافت دو گل در دقیقه 90 و 93، مقابل اسپورتینگ شکست خورده و بدون امتیاز راهی خانه شدند.

آنتونیو کونته تنها چند ساعت پس از شکست دیرهنگام تاتنهام مقابل اسپورتینگ لیسبون، بازیکنانش تیمش را برای یک جلسه تمرین صبحگاهی فرا خوانده است. همچنین اخبار حاکی از آن است که کونته پس از اتمام بازی بازیکنانش را در رختکن به شدت مورد انتقاد قرار داده و بابت سهل انگاری در دقایق پایانی از آنها انتقاد کرده است.

کاروان تاتنهام پس از بازی مستقیما به مقصد فرودگاه ساوتند پرواز کرده و بازیکنان راهی خانه شدند. اما سرمربی ایتالیایی بابت شکست تیمش در لیسبون، تمرین ساعت 11 صبح انداخته و خیلی زود ستاره های اسپرز را از خواب بیدار کرده است. تاتنهام این فصل در لیگ برتر نتایج خوبی گرفته و بعد از گذشت شش هفته و با کسب 14 امتیاز، فقط یک امتیاز با صدر جدول فاصله داشته و بعد از آرسنال و منچسترسیتی در رده سوم قرار دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qa7p8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برد سخت تاتنهام با درخشش هری کین