تاریخ انتشار: 1401/06/27 12:19
کد خبر: 16227

خادمی : بدون شک به لیگ یک صعود می‌کنیم / درخصوص ورزشگاه ها سختگیری کنند

سرمربی شهرداری ماهشهر گفت : تشنه صعود هستیم و در این راه با تمام توان تلاش می‌کنیم.
خادمی : بدون شک به لیگ یک صعود می‌کنیم / درخصوص ورزشگاه ها سختگیری کنند

مهرداد خادمی سرمربی تیم شهرداری ماهشهر در خصوص قرعه این تیم در لیگ دسته دوم در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت : تمام دیدار های لیگ دسته دوم دشوار است و هیچ بازی را از پیش برنده نیستیم، در حال حاضر شناختی از تیم ها نداریم اما به نظر می‌رسد گروه ما کمی سخت تر از گروه دیگر است.

وی افزود : با برنامه ریزی مناسب و حمایت مدیران باشگاه توانستیم بازیکنان بسیار باکیفتی جذب کنیم و تمرینات بسیار خوبی نیز داشتیم و در حال حاضر در کنار هواداران منتظر شروع فصل جدید هستیم.

خادمی در ادامه گفت : از مهرداد شفیعی برای زحمات چند ساله در لیگ دسته دوم تشکر می‌کنم و امیدوارم با آمدن امیرحسین فراهانی جوان که در ابتدای کار جدیت خود را نشان داده تغییرات مثبتی در لیگ دسته دوم رقم بخورد و در اولین اقدام نظارت ویژه ای بر روی ورزشگاه ها داشته باشند.

خادمی تصریح کرد : اگر زمین ورزشگاه ها مناسب نباشد تیم ها نمی‌توانند فوتبال خوبی را ارائه دهند و قطعا سازمان لیگ مسئولیت بزرگی در این خصوص دارد و می‌تواند با نظارت خوب خود، مانع از پایین آمدن کیفیت بازی ها شود.

سرمربی شهرداری ماهشهر بیان کرد : بنده طی سال های گذشته تیم های بسیار خوبی داشتم و این فصل به دنبال تکمیل پروژه صعود هستم، شهرداری ماهشهر نیز تشنه صعود است و باید بگویم در کنار مسئولین، هواداران و بازیکنان قطعا به لیگ یک صعود می‌کنیم و خیالمان از صعود راحت است.

خادمی در پایان گفت : از اعضای شورای شهر، شهردار، مهندس حیدری مدیرعامل باشگاه، آقای فرج قنواتی و تمام اعضای باشگاه که همواره در کنار ما هستند تشکر می‌کنم و امیدوارم در پایان فصل جشن صعود را همراه هواداران پرشور ماهشهری برگزار کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48866l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی شهرداری ماهشهر از لیگ یک آمد / انتخاب مربی با تجربه برای صعود