تاریخ انتشار: 1401/06/28 09:15
کد خبر: 16190

خیال کی روش راحت شد!

به احتمال فراوان علیرضا بیرانوند گلر اول تیم ملی در جام جهانی خواهد بود.
خیال کی روش راحت شد!

کارلوس کیروش برای اردوی اتریش علیرضا بیرانوند، امیرعابدزاده ، پیام نیازمند و حسین حسینی را به عنوان ۴ گلر منتخب خود به تیم ملی دعوت کرد و آنطور که مشخص است گلر دیگری غیر از این نفرات ، شانسی برای حضور در جام جهانی را نخواهند داشت.

از بین این ۴ گلر هم در نهایت باید یک نفر خط بخورد و تیم ملی با ۳ گلر راهی جام جهانی خواهد شد. علیرضا بیرانوند بعد از بازگشت به پرسپولیس فصل بسیار خوبی را همراه با این تیم سپری می کند و در ۶ بازی ابتدایی لیگ تنها یک گل در جریان بازی دریافت کرده است.

بیرانوند که باسابقه ترین دروازه بان حال حاضر در تیم ملی به حساب می آید، مرد اول کیروش در جام جهانی روسیه بود و در هر ۳ بازی تیم ملی در جام جهانی قبلی به صورت فیکس بازی کرد. علیرضا بعد از ۲ فصل حضور در فوتبال اروپا درحالی به فوتبال ایران برگشته که یکی از انگیزه های اصلی او حضور مجدد در جام جهانی به عنوان گلر فیکس است.  

روی کاغذ، بیرانوند بیشتر از دو رقیب داخلی‌اش و همچنین امیر عابدزاده، شانس بازی در جام جهانی دارد منتهی او می‌خواهد در عمل هم این موضوع را ثابت کند و به همین دلیل بود که طی روزهای گذشته ، با انگیزه بسیار بالایی در تمرینات تیم ملی  شرکت کرد تا توجه الکساندر لوپز  و کارلوس کی‌روش را به آمادگی خودش جلب کند.

در واقع ستاره این فصل پرسپولیس خیال کی روش را برای چارچوب دروازه راحت کرده و بعید است کی روش به گلر دیگری جز بیرو اعتماد کند. بیرانوند هم آمادگی بسیار خوبی دارد ، هم در شرایط مسابقه قرار دارد و هم تجربه بین المللی اش به مراتب بیشتر از سایر گلرهای دعوت شده به تیم ملی است.

امیر عابدزاده که در زمان اسکوچیچ و در چند بازی جانشین بیرانوند در درون دروازه تیم ملی شد، در چند وقت گذشته به وضوح افت کرده و اشتباهات فاحش او در چند دیدار پونفرادینا باعث شد تا سرمربی این تیم ، در دیدار یکشنبه شب تیمش مقابل آلباسته ، امیر را نیمکت نشین کند.

خبر بد برای امیر این است که عملکرد گلر جانشین او در بازی یکشنبه شب ، خوب بوده و موفق شد در جریان برد یک بر صفر تیمش ، کلین شیت کند. موضوعی که شاید در ادامه فصل کار را برای عابدزاده کوچک سخت کند و بچه عقاب را در مسیر سراشیبی قرار خواهد داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ra8bm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کی‌روش ۳ میلیون دلار هم بدهد نباید به تیم ملی برگردد!
نادر فریادشیران: