تاریخ انتشار: 1401/07/01 11:19
کد خبر: 16045

لوئیس سوارز در مورد تیم ملی فوتبال ایران چه گفت؟

ستاره تیم ملی فوتبال اروگوئه گفت: ایران سطح خوبی دارد و دیدار با آنها، بهترین آماده‌سازی برای ما است.
لوئیس سوارز در مورد تیم ملی فوتبال ایران چه گفت؟

لوئیس سوارز" در خصوص دیدار تدارکاتی عصر امروز جمعه تیمش مقابل ایران، اظهار داشت: ایران از تیم‌های حاضر در جام‌جهانی است و سطح خوبی دارد. بازیکنان آن‌ها نیز همچون ما برای حضور در جام‌جهانی اشتیاق زیادی دارند و البته می‌دانیم که اخیرا مربی ایران تغییر کرده است. همواره سعی می‌کنیم تا خواسته‌های مربی را در زمین اجرا کنیم و آماده‌سازی خوبی برای حضور در قطر داشته باشیم.

وی شرایط تیم ملی اروگوئه را مناسب ارزیابی کرد و گفت: بازیکنان توانمندی داریم که برای قرارگرفتن در ترکیب اصلی تلاش می‌کنند. باید بگویم چهارمین حضور متوالی با تیم ملی اروگوئه در جام‌جهانی باعث افتخار است.

سوراز که سابقه حضور در بارسلونا، لیورپول و اتلتیکومادرید را دارد در خصوص حضورش در تیم ناسیونال اروگوئه توضیح داد: احساس خوبی دارم چراکه از لحاظ بدنی و سرعت به شرایط بهتری رسیده‌ام. فکر می‌کنم تصمیم خوبی اتخاذ کردم.

وی در مورد شرایط تیم کشورش برای حضور در جام‌جهانی ۲۰۲۲ گفت: باید بازی به بازی پیش برویم و تلاش‌می کنیم به قهرمانی برسیم. رویای قهرمانی جهان همیشه برای ما وجود دارد.

دیدار تدارکاتی تیم‌های ملی ایران و اروگوئه، از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه عصر امروز جمعه و در اتریش آغاز خواهد شد. تیم ایران هم اکنون اردوی آماده‌سازی خود را در اتریش برپا کرده است

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xqe5b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شرط بندی جالب توجه روی ستاره تیم ملی/ مهاجم ایرانی در این بازی دبل می‌کند!