تاریخ انتشار: 1401/07/01 20:17
کد خبر: 16037

ایران صفر - اروگوئه صفر؛ آغاز نیمه دوم

دیدار دوستانه ایران و اروگونه با تساوی بدون گل در حال پیگیری است

ایران صفر - اروگوئه صفر؛ آغاز نیمه دوم

تیم ملی فوتبال ایران امشب (جمعه) در دیداری دوستانه در اتریش به مصاف اروگوئه رفته است. نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ایران صفر - اروگوئه صفر

گل: -

کارت زرد: -

کارت قرمز: -

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، محمدحسین کنعانی زادگان، شجاع خلیل زاده، ابولفضل جلالی، سامان قدوس، سعید عزت اللهی، احسان حاج صفی، علیرضا جهانبخش، مهدی ترابی و سردار آزمون

ترکیب اروگوئه: سرخیو روشه، دامیان سوارز، رونالد آرائوخو (روگل، دقیقه ۵)، سباستین کاسرس، ماتیاس اولیورا، رودریگو بنتانکور (د لا کروز، دقیقه 46)، فده والورده، ماتیاس وسینو، فاکوندو پلیستری، لوئیس سوارز و داروین نونیز

شرح بازی

نیمه نخست

بازی در نیمه نخست با نمایش نسبتا متعادل دو تیم پیگیری شد که در همان دقایق ابتدایی رونالد آرائوخو، مدافع بارسلونا مصدوم شد و از زمین بازی بیرون رفت.

با وجود شوت دقیقه یک مهدی ترابی به سمت دروازه اروگوئه که در اختیار روشه قرار گرفت، نخستین موقعیت خطرناک بازی را اروگوئه در دقیقه ۱۵ ایجاد کرد که شوت داروین نونیز از پشت محوطه جریمه با واکنش زیبای علیرضا بیرانوند به کرنر رفت.

تیم ملی فوتبال ایران در دقیقه ۲۰ صاحب یک موقعیت خوب شد که در این صحنه سامان قدوس از جناح راست فرار کرد و بلافاصله با ارسالی تند و تیز، توپ را برای سردار آزمون فرستاد اما مدافع اروگوئه در میانه راه این توپ را قطع کرد.

سردار آزمون در دقیقه ۲۵ توپ خوبی از علیرضا جهانبخش دریافت کرد اما در محوطه جریمه اروگوئه نتوانست مدافع پیش رویش را دریبل بزند تا این موقعیت از بین برود. یک دقیقه بعد، لوئیس سوارز در موقعیت ضدحمله صاحب توپ شد و پاس در عمق خوبی برای داروین نونیز فرستاد اما با تکل عالی حسین کنعانی زادگان، این توپ در اختیار ایران قرار گرفت.

لوئیس سوارز در دقیقه ۳۷ پاس والورده در پشت محوطه جریمه را با ضربه چیپ به سمت دروازه بیرانوند زد که این ضربه به روی دروازه ایران فرود آمد.

ارسال بلند بازیکنان اروگوئه در دقیقه ۴۲ در بین مدافعان ایران روی سر داروین نونیز فرود آمد که او با ضربه سر، توپ را برای لوئیس سوارز کاشت اما شوت کاپیتان اروگوئه با فاصله از کنار دروازه به بیرون رفت.

ماتیاس الیویرا در دقیقه ۴۴ در میانه میدان از سامان قدوس توپ ربایی کرد و با حرکتی انفرادی به قلب دفاع ایران زد و توانست اقدام به شوت زنی کند اما شوت او درست به جایی رفت که علیرضا بیرانوند حضور داشت. نیمه نخست بازی بدون وقت اضافه به پایان رسید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m8mg5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب احتمالی و کهکشانی اروگوئه برابر ایران!