تاریخ انتشار: 1401/07/01 23:26
کد خبر: 16032

سرمربی اروگوئه باید تجدید نظر کند/ ایران رکورد شکست ناپذیری لاسلسته را از بین برد

برد ارزشمند ایران مقابل اروگوئه در دیدار تدارکاتی که در اتریش برگزار شد در سایتهای بسیاری بازتاب داشت
سرمربی اروگوئه باید تجدید نظر کند/ ایران رکورد شکست ناپذیری لاسلسته را از بین برد

برد ارزشمند ایران مقابل اروگوئه در دیدار تدارکاتی که در اتریش برگزار شد در سایتهای بسیاری بازتاب داشت. بسیاری از آنها با روایت بازی به برد غافلگیرکننده ایران و قدرت این تیم اشاره کردند.

سایت دیئس (به معنی ۱۰) که سایتی هوندوراسی است و در آمریکای مرکزی و شمالی سایتی بسیار معتبر به شمار می رود نوشت: اروگوئه روز جمعه با شکست ۱-۰ در دیداری دوستانه مقابل ایران در اتریش غافلگیر شد. در دیداری که دو تیمی که هر دو به قطر ۲۰۲۲ راه یافه اند، یک بازی عمدتاً محتاطانه و با موقعیت های کم گلزنی انجام دادند.

بعد از یک کار ترکیبی بسیار خوب، مهدی طارمی در دقیقه ۷۹ تک گل این دیدار را که در ورزشگاه NV Arena شهر سنکت پلتن در ۶۵ کیلومتری وین برگزار شد به ثمر رساند.

تیم آسیایی رکورد شکست ناپذیری را از دیگو آلونسو ، سرمربی اروگوئه، که در ژانویه روی کار آمد و از آن زمان تاکنون پنج پیروزی و یک تساوی برای لا سلسته کسب کرده بود، از بین برد. ضمن اینکه در این بازی مدافع اروگوئه رونالد آرائوخو ۴۰ ثانیه بعد از شروع بازی به دلیل مشکلات عضلانی مصدوم شد.

سه شنبه هفته آینده، اروگوئه به مصاف کانادا می رود و ایران هم در این هفته به مصاف سنگال می رود تا در آخرین ایستگاه قبل از شروع جام جهانی که در نوامبر خواهد بود، بازیهای خود را انجام دهند.

آلونسو که دیگو گودین ، خوزه ماریا خیمنس و سباستین کوتس را به دلیل مصدومیت و ادینسون کاوانی را به دلیل نداشتن آمادگی در اختیار ندارد، باید قبل از دومین بازی تدارکاتی خود در مورد تیم تجدید نظر کند.

گفتنی است این اولین حضور کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی روی نیمکت ایران است و او اولین برد خود را به ثبت رساند.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ekm6y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رسانه مشهور: شانس صعود ایران افزایش یافته است