تاریخ انتشار: 1401/07/06 19:15
کاکا
کد خبر: 15893

نیمار دیگر در ترکیب برزیل تنها نیست

کاکا، هافبک سابق تیم ملی برزیل، معتقد است چند بازیکن می توانند در جام جهانی به نیمار کمک کنند.
نیمار دیگر در ترکیب برزیل تنها نیست

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی برزیل آخرین بار در سال 2002 قهرمان جام جهانی شده و حالا و بعد از دو دهه، این تیم یکی از بخت های مهم تکرار این موفقیت در جام قطر 2022 محسوب می شود. کاکا، ستاره سابق و محبوب سلسائو، مدعی شد دیگر فشار فقط روی شانه های نیمار نیست و حضور بازیکنان بااستعداد در ترکیب تیم ملی برزیل، به آنها برای کسب موفقیت در جام جهانی کمک خواهد کرد.

کاکا گفت: "نیمار در جام جهانی 2022 در قطر رهبر تیم ملی برزیل خواهد بود، اما اینکه او بازیکنانی مانند وینیسیوس جونیور را در ترکیب و در کنار خود دارد، بسیار مهم است. در جام جهانی 2018، نیمار قهرمان اصلی تیم بود، اما حالا ما بازیکنانی مانند وینیسیوس جونیور، رافینیا، ریچارلیسون و آنتونی را در رختکن تیم ملی برزیل داریم که دیگر تنها بازیکنانی جوان و آینده دار نیستند و خودشان را در این مدت ثابت کرده اند.

به عنوان مثال وینیسیوس ستاره ترکیب رئال مادرید است و در آخرین فینال لیگ قهرمانان اروپا موفق به زدن تنها گل تیمش شد. اینگونه فشار کمی از روی شانه های نیمار برداشته می شود و این موضوع برای رسیدن تیم ملی برزیل به اهدافش، بسیار مهم و مثبت است. بدین ترتیب نیمار نیازی به ارائه نقش قهرمان در تیم، ندارد زیرا استعدادهای زیادی در اطراف این بازیکن و در ترکیب حضور دارند و نیمار می تواند برای بازی کردن و تبدیل کردن هر موقعیتی به گل، به آنها تکیه کند."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xqeal

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


طوفانی که نیمار علیه داور به راه انداخت/ میمون دردسرساز!