تاریخ انتشار: 1401/07/09 20:09
کد خبر: 15803

لیورپول 3-3 برایتون؛ تساوی در شب تماشایی آنفیلد

لیورپول و برایتون در دیداری تماشایی در ورزشگاه آنفیلد به تساوی 3-3 دست یافتند.
لیورپول 3-3 برایتون؛ تساوی در شب تماشایی آنفیلد

 گزارش "ورزش سه"، لیورپول که در فصل جدید لیگ برتر شرایط چندان خوبی ندارد، در دقایق پایانی برتری برابر برایتون را از دست داد و در شب هت تریک لئاندرو تروسارد برای برایتون، به تساوی 3-3 رضایت داد.

برایتون بازی را بهتر آغاز کرد و خیلی زود و در دقیقه چهارم به گل اول دست یافت. روی پاس دنی ولبک، تروسارد در محوطه جریمه لیورپول صاحب فرصت شده و با یک ضربه زمینی و دقیق به گوشه سمت راست دروازه توانست آلیسون بکر را مغلوب کند.

در دقیقه 11 و روی ارسال مارش بود که دنی ولبک فاصله ای تا زدن گل دوم تیمش نداشت، اما آلیسون بکر با عکس العملی تماشایی در مقابل ضربه سر ولبک ایستادگی کرده و دروازه لیورپول را بسته نگه داشت.

سه دقیقه بعد روی یک رفت و برگشت در محوطه جریمه لیورپول بود که تروسارد می توانست زننده گل دوم برایتون لقب گیرد، اما آلیسون به خوبی زاویه را بسته و یک بار دیگر دروازه تیمش را نجات داد.

اما در ادامه برایتون باز هم به گل رسید. روی اشتباه ترنت الکساندر آرنولد بود که مارش در گوشه محوطه صاحب توپ شد و ارسال او را تروسارد تبدیل به گل دوم برایتون در ورزشگاه آنفیلد کرد.

در دقیقه 31 و روی ریباند یک فرصت بود که محمد صلاح فرصت داشت اختلاف را به حداقل برساند، اما سانچس ضربه این ستاره مصری را به خوبی مهار کرد.

در اواخر نیمه اول لیورپول به گل اول دست یافت. روی پاس تماشایی جوردن هندرسون، صلاح در موقعیتی تک به تک قرار گرفته و با پاس خود بابی فیرمینو را در سمت راست صاحب فرصت کرد تا او با ضربه ای فنی دروازه برایتون را باز کند. در ادامه نیمه اول اتفاقی رخ نداد و در نهایت برایتون با برتری 1-2 راهی رختکن شد.

مرسی سایدی ها نیمه دوم را هجومی شروع کرده و خیلی زود به گل تساوی دست یافت. روی ضدحمله سریع این تیم، پاس لوییس دیاز در سمت چپ به بابی فیرمینو رسید و این ستاره برزیلی بعد از گذر از سد دانک موفق شد گل دوم را به ثمر برساند.

حملات لیورپول ادامه یافت و این تیم در دقیقه 63 به گل سوم رسید. روی ارسال کرنر از سوی ترنت آرنولد بود که توپ به وبستر برخورد کرد و این بازیکن به اشتباه دروازه برایتون را گشود تا لیورپول 2-3 از حریفش پیش افتد.

دقایقی بعد و روی ارسال استوپینان بود که برایتون صاحب بهترین موقعیت برای زدن گل مساوی شد، اما آلیسون باز هم درخشان ظاهر شده و ضربه دنی ولبک را مهار کرد.

در دقیقه 84 برایتون به گل تساوی دست یافت. ارسال میتوما بعد از گذر از ولبک در محوطه به تروسارد رسید و این بازیکن با ضربه ای دقیق هت تریک خود را تکمیل کرده و موفق شد گل سوم را به ثمر برساند. در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد و این دیدار با تساوی 3-3 به اتمام رسید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/488l7m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نیمکت نشینی جهانبخش مقابل لیورپول