تاریخ انتشار: 1401/07/11 20:11
کد خبر: 15737

کمک پاتر به ستاره جوان انگلیسی برای جام جهانی

گراهام پاتر‌ در گفتگویی با تلویزیون باشگاه چلسی به ستایش از کانر گالاگر پرداخت و گفت برای کمک به این ستاره جوان برای راه یافتن به تیم ملی انگلیس به او بازی خواهد داد.
کمک پاتر به ستاره جوان انگلیسی برای جام جهانی

چلسی شنبه این هفته در اولین بازی خود با هدایت گراهام پاتر در لیگ برتر موفق شد کریستال پالاس را 2-1 شکست دهد. گل دوم چلسی در دقیقه 90 که پیروزی این تیم را ممکن کرد توسط کانر گالاگر ستاره جوان انگلیسی به ثمر رسید.

گالاگر اما نگران است که در آستانه جام جهانی به خاطر دقایق کم حضور در میدان برای باشگاهش به تیم ملی انگلیس دعوت نشود.

گراهام پاتر امروز در مصاحبه‌ای با تلویزیون باشگاه چلسی گفت گالاگر را تحسین می‌کند و برای کمک به او برای حضور در ترکیب سه‌شیرها در جام جهانی در بازی‌های آینده به این ستاره جوان بازی خواهد داد.

سرمربی چلسی در این مصاحبه گفت:" ما در هفته‌های آینده تقویم خیلی شلوغی داریم. در 6 هفته باید 12 بازی انجام بدهیم و بنابراین به همه بازیکنان‌مان نیاز داریم. بازی در چنین برنامه شلوغی تنها با یازده بازیکن غیرممکن است. بنابراین کانر در این هفته‌ بازی خواهد کرد و فرصت خواهد داشت که خودش را نشان بدهد.

من از کانر و فوتبالش واقعا خوشم می‌آید. همینطور که گفتم سعی‌مان را می‌کنیم تا به بازیکنان کمک کنیم تا تیم هم از درخشش آنها نتیجه بگیرد. ولی اینکه او به تیم ملی انگلیس دعوت می‌شود یا نه از کنترل من خارج است".


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m8mpb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چلسی سرمربی خود را معرفی کرد/ گراهام پاتر جانشین توخل شد