تاریخ انتشار: 1401/07/12 10:10
کد خبر: 15719

طاهری: برخی‌ها می‌خواهند به استقلال ضربه بزنند

مدیر تیم فوتبال استقلال تهران گفت: کادر فنی گل‌گهر با توجه به شناختی که از ساپینتو داشت او را تحریک کرده تا زمینه‌ اخراجش مهیا شود.
طاهری: برخی‌ها می‌خواهند به استقلال ضربه بزنند

بیژن طاهری دوشنبه شب در گفت وگویی با اشاره به حاشیه‌ها و اتفاقات دیدار دو تیم استقلال تهران و گل‌گهر سیرجان تصریح کرد: نکته قابل تامل این است که وقتی داور به سود ما نقطه پنالتی را نشان داد کادر فنی گل‌گهر پنالتی را قبول داشته و حرفی نداشتند اما با جریان سازی شرایط را به گونه‌ای رقم زدند که ساپینتو از زمین اخراج شود و شاهد آن اتفاقات در اواخر بازی باشیم.

وی ادامه داد: من پرتغالی بلد نیستم اما از روی اتفاقاتی که در زمین رخ داد می‌توان به این نتیجه رسید که مربی گل‌گهر از واژه‌هایی استفاده کرد که در نهایت ساپینتو از شرایط عادی خارج شد و در نهایت روند کار به گونه‌ای پیش رفت که داور او را از زمین بازی اخراج کرد. او قبل از این دیدار و در مصاحبه‌ای اعلام کرد باید به هم احترام بگذاریم و به نظرم هر چه آنچه در این دیدار اتفاق افتاد به دلیل این بود که طرفین همدیگر را به خوبی می‌شناختند.

مدیر تیم فوتبال استقلال تاکید کرد: وقتی برای یک مربی در دقیقه پایانی بازی پنالتی گرفته می‌شود طبیعی است خوشحال باشد اما ساپینتو چرا ناراحت بود؟ طبیعی است وقتی او را تحریک کرده و از الفاظ نادرست استفاده کنیم ناراحت شده و عصبانی می‌شود.

طاهری گفت: می‌گویند سرمربی ما در طول بازی الفاظ نادرستی را به کار برده است، اما تصاویر ۴۵ دقیقه اول را ببیند. ساپینتو فقط ۳ بار به لب خط آمد و آنهم برای صحبت کردن با بازیکنان و انتقال نکات فنی بود اما نمی‌دانم چرا به دروغ مسایل را به گونه‌ای دیگر القا کرده و می‌خواهند به اهداف دیگری برسند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v5z7b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



مدت محرومیت ساپینتو مشخص شد