تاریخ انتشار: 1401/07/16 19:49
کد خبر: 15512

روزی که مسعود شجاعی برنابئو را به هم ریخت(عکس)

رکورددار حضور در جام جهانی با لباس تیم ملی ایران سال‌ها قبل در لالیگا دلبری می‌کرد.
روزی که مسعود شجاعی برنابئو را به هم ریخت(عکس)

یکی از بیادماندنی‌ترین روزهای لژیونرهای فوتبال ایران در اروپا به گلزنی جواد نکونام با لباس اوساسونا مقابل غول فوتبال دنیا در ورزشگاه خانگی‌اش مربوط می‌شود.

جایی که او بالاتر از کاناوارو و په‌په و راموس با یک پرواز تماشایی دروازه کاسیاس را باز کرد. گلزنی جواد در آن مسابقه باعث شد تا کمتر هواداری از فوتبال ایران حواسش به مسعود شجاعی باشد.

کاپیتان سابق تیم ملی ایران که در آن سالها در اوج دوران ورزشی‌اش به سر می‌برد، دومین ایرانی تاریخ لالیگا بود که بعد از نکو به پامپلونا رفته بود. مسعود که اولین حضورش در سانتیاگو برنابئو را تجربه می‌کرد، در آن مسابقه با ستاره‌های پرتعداد رئال در خط دفاعی سرشاخ شد و حرکت طولی‌اش در سمت چپ دفاع و دریبل دوطرفه‌ای که به کاناوارو زد در ذهن دوستدارانش حک شد.

مسعود شجاعی در بهترین روزهای فوتبالی خودش این چنین با سرخیو راموس، مدافع خشن و باکیفیت رئال تنه به تنه می‌شد.

اما شجاعی که آن روزها به عنوان جوان اول اوساسونا انرژی و قدرت دوندگی بیشتری هم داشت، در کارهای تدافعی هم به کمک تیمش می‌آمد و یکی از آن صحنه‌ها، تنه به تنه شدن با سرخیو راموس، فوق‌ستاره فوتبال دنیا است. بازیکنی که تمام افتخارات ممکن باشگاهی و ملی را به ارمغان آورد و به بازوبند کاپیتانی رئال مادرید هم دست پیدا کرد.

هرچند نمایش فوق‌العاده ستاره‌های ایرانی مقابل رئال در آن مسابقه برای اوساسونا عایدی امتیازی به همراه نداشت، اما شور و علاقه طرفداران فوتبال در ایران را بیشتر کرد و برای این دو بازیکن هم اعتبار بیشتری در اسپانیا خلق کرد.

این هم فریم طلایی دیگری از درخشش مسعود مقابل بازیکنان رئال است؛ عبور ستاره تکنیکی فوتبال ایران از کند راموس و هیگواینی که او هم امسال به آخر خط فوتبالی می‌رسد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l5wq8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



مصدومیت مسعود شجاعی برطرف شد