تاریخ انتشار: 1401/07/17 19:36
بیانیه باشگاه بایرن مونیخ در مورد آلفونسو دیویس
کد خبر: 15479

ضرب‌دیدگی جمجمه ستاره بایرن تایید شد

بایرن مونیخ شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته نهم بوندسلیگا به مصاف بروسیا دورتموند رفت و با دریافتی گلی دیرهنگام به تساوی 2-2 برابر این تیم رضایت داد.
ضرب‌دیدگی جمجمه ستاره بایرن تایید شد

در ابتدای نیمه دوم و در حالی که بازی با نتیجه 0-2 به سود بایرن دنبال می‌شد، جود بلینگام و دیویس برای تصاحب توپ با یکدیگر درگیر شدند که در نهایت منجر به مصدومیت نگران کننده این بازیکن کانادایی شد. 

در حالی که جود بلینگام سعی می‌کرد توپ را از آن خود کند، پای راستش را بالا آورد تا به توپ ضربه بزند و از سوی دیگر دیویس نیز قصد داشت با سرش این توپ را دور کند که پای این هافبک انگلیسی به شدت با سر او برخورد کرد. 

پس از این صحنه بود که او روی زمین افتاد و کادر پزشکی بلافاصله برای رسیدگی به شرایطش وارد زمین شدند. دیویس به ناچار از زمین بازی بیرون رفت و این اتفاق در حالی رخ داد که چند نفر برای راه رفتن به او کمک می‌کردند و همین موضوع نگرانی بسیاری را برای هواداران بایرن و فوتبال‌دوستان ایجاد کرد. 

wr4hlls5

باشگاه بایرن مونیخ بعدازظهر امروز در تشریح وضعیت مدافع کانادایی خود اعلام کرد که آلفونسو دیویس دچار ضرب‌دیدگی جمجمه شده است و امروز استراحت می‌کند و در تمرینات شرکت نخواهد کرد. دیویس در حال حاضر با وجود شرایط پیش آمده، وضعیت خوبی دارد. این باشگاه اعلام نکرده که دیویس 21 ساله چه زمانی آماده بازی خواهد بود اما به نظر نمی‌رسد او بتواند بایرن را در بازی بعدی برابر ویکتوریا پلژن همراهی کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dx95p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خرید کم سن و سال بایرن مونیخ رونمایی شد