تاریخ انتشار: 1401/07/19 18:10
کد خبر: 15408

لیگ‌یک/ سایپا بعد از پنج مسابقه بالاخره برد

شاگردان محمود فکری با درخشش حسن نجفی ستاره فصل سایپا مقابل تیم بحران زده ون پارس به برتری یک بر صفر دست یافتند.
لیگ‌یک/ سایپا بعد از پنج مسابقه بالاخره برد

شش دیدار هفته هشتم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران امروز در شهرهای مختلف برگزار شد و در شرایطی که پیروزی عجیب فجرشهیدسپاسی مقابل شهرخودرو (وحدت خراسان) یکی از اتفاقات ویژه هفته بود، تیم فوتبال سایپا هم توانست پس از 5 مسابقه به روند پیروزی بازگردد و تا حدودی به اوضاع خودش در جدول سر و سامان ببخشد.
این مسابقه تا پیش از دقیقه 11 که با ضربه ایستگاهی حسن نجفی با عبور زمینی توپ از میان مدافعان ون پارس به سود سایپا شد پایاپای بود ولی پس از آن ون پارس که طی هفته های اخیر به شدت برای کسب نتیجه تحت فشار است چندین موقعیت برای جبران نتیجه ایجاد کرد که به جایی نرسید.
در ادامه با شروع نیمه دوم ون پارس که با مربیگری محمدرضا زارع بازی می‌کرد بر دامنه حملات خود افزود و نماینده اصفهان توانست در طول 45 دقیقه دوم موقعیت‌های خوبی ایجاد کند که دفاع منسجم و دروازه بان سایپا اجازه گل شدن توپ ها را ندادند. در سوی مقابل محمود فکری نیز برنامه ویژه ای روی ضدحملات داشت که تیم او نیز در رسیدن به هدفش که افزایش اختلاف بود موفق عمل نکرد تا در پایان مسابقه بازی با همان نتیجه یک بر صفر با گل حسن نجفی بازیکن کلیدی فصل گذشته نساجی مازندران تمام بشود.
با این سه امتیاز سایپا که در 5 هفته اخیر 2 شکست و 3 تساوی را پس از 2 پیروزی پیاپی در 2 هفته ابتدایی به دست آورد، بار دیگر شرایط مناسبی پید کرد و حالا با انگیزه های بیشتری به دیدار هفته نهم خواهد رفت.
در سوی دیگر این مسابقه ون پارسی ها قرار داشتند که پس از جدایی سعید جهانگیری به بحران فرو رفته و با 5 امتیاز از 8 مسابقه که در همان چهار هفته ابتدایی حضور جهانگیزی به دست آمد، در رتبه نازل هفدهم جدول رده  بندی قرار گرفته است. آنها البته به زودی طی روزهای آینده سرمربی خودشان را انتخاب خواهند کرد تا با شرایط بهتری ادامه مسابقات را دنبال کنند و به هفته نهم وارد شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ekgby

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زد و خورد بین فکری و بختیاری‌زاده در اهواز