تاریخ انتشار: 1401/07/20 20:55
کد خبر: 15362

اعتراض شدید سرمربی صدرنشین لیگ یک به داوری

سرمربی شمس‌آذر قزوین انتقادات شدیدی را نسبت به داوری‌های لیگ یک مطرح کرد.
اعتراض شدید سرمربی صدرنشین لیگ یک به داوری

سعید دقیقی، سرمربی شمس‌آذر قزوین  درباره بازی با مس شهربابک گفت: روز گذشته بازی بسیار خوب و تاکتیکی را در معرض نمایش گذاشتیم. مس شهربابک از لحاظ مالی دو برابر ما قدرت دارد. تیمی که بازیکنان با کیفیت دارد. تیمی که دو گل خورده یعنی با کیفیت است. آن‌ها یک باخت دارند و اکثرا مساوی کرده‌اند. تیم خوبی بودند اما شمس آذر تیم برتر میدان بود.

وی در ادامه گفت: متاسفانه دقیقه ۷۵ داور یک پنالتی قطعی برای ما نگرفت و در ادامه یک خطای بی مورد برای مس گرفت. علاوه بر اینکه خطای ما را نگرفت، من را هم از کنار زمین اخراج کرد. می‌توانستیم گل دوم را به ثمر برسانیم اما با اشتباه سهوی داور که در سه متری صحنه بود، متاسفانه ضرر کردیم. بعد از آن یک خطایی گرفت که خنده‌دار بود و باعث ضرر شد. از فصل گذشته اشتباهات داوری به ضرر شمس‌آذر بوده است. امسال دو گل مسلم ما را مردود کردند.

دقیقی ادامه داد: من خودم در فدراسیون فوتبال بوده‌ام و آقای تاج و اعضای هیئت رئیسه دوستان خوبم هستند. حالا وارد مربیگری شده‌ام و موفق بوده‌ام. اما سر من را که جزو افراد فدراسیون هستم را بریده‌اند، پس آن کسی که بی پشت و پناه است را چه می‌کنند؟ برای من سوال است که هر مرتبه صحنه‌های بازی را به آقای افشاریان می‌دهم ایشان می‌گوید حق با شماست. تا کی؟ تا کجا؟ بروید صحنه‌های بازی ما را ببینید که چگونه ضرر کرده‌ایم. به شدت عملکرد داوری در لیگ یک ضعیف است. در هشت بازی دو گل صد در صد درست ما را مردود کرده‌اند. من از فصل گذشته تا حالا ۱۶ بازی سرمربی بوده‌ام. خواهش می‌کنم بروید و ببینید آیا یک صحنه به نفع شمس آذر سوت زده‌اند یا خیر؟ دیروز پنالتی مسلم ما را می‌گرفتند بازی را برنده بودیم  و اختلاف امتیاز در صدر جدول داشتیم.

وی ادامه داد: از آقای تاج خواهش می‌کنم نظارت بیشتری داشته باشند. نزدیک جام جهانی هستیم و مطمئنا بیشتر حواس سمت آمادگی تیم ملی است. اما اگر همین تیم‌ها و بخش خصوصی نباشد، فوتبال معنی ندارد. جایگاه ما معنی ندارد. این آسیب‌ها تکلیف تیم صعود کننده را مشخص می‌کند. شاید همین دو امتیاز آخر فصل ما را از صعود به لیگ برتر دور کند. آن موقع چه کسی جوابگو است؟ فرق آن ۷۰،۸۰ میلیارد خواهد بود.

سرمربی شمس آذر در ادامه گفت: حداقل اگر VAR نیست، کیفیت داوری را بهتر کنید. من برای آقای تارخ احترام زیادی قائلم اما اشتباه بسیار خنده‌داری کردند. قشر داوری ما بسیار شریف هستند و امکانات کمی در اختیار آن‌ها است. اما حق بخش خصوصی که با هزار آرزو به فوتبال آمده نباید خورده شود.

دقیقی در مورد صدرنشینی تیمش گفت: اهداف بلند مدت و کوتاه مدت داشته‌ایم. ما فصل گذشته در قعر جدول بودیم و هدفمان ماندن در لیگ بود که رخ داد. سپس به هدف دیگر یعنی کسب رتبه تک رقمی رسیدیم. امسال هم برنامه‌ریزی کردیم که مقابل تیم‌های پولدار و قدیمی مثل مس شهر‌بابک، سایپا، چادرملو، فجر سپاسی، خیبر و استقلال خوزستان رقابت کنیم. بودجه ما کمتر از ۲۰ میلیارد است و با این بضاعت مقابل رقیبان قدرتمند، اتفاق خوبی رقم زده‌ایم.

وی چندی پیش از هدایت شمس آذر استعفا داد و بازگشت دوباره‌ای به این تیم داشت. دقیقی در این خصوص گفت: من نگاهم نسبت به مالکین باشگاه فقط به عنوان سرمربی تحت قرارداد باشگاه نیست. شمس آذر تیم شهر من است و خدمت کرده‌ام. از لحاظ مالی کمترین چشم‌داشت را دارم و فقط می‌‌خواهم تیم شهرم موفق باشد. بالاخره یک سری گله بین من و مالکین شمس آذر بود که منجر به استعفا شد. من یا باید به عنوان هوادار قزوینی به تیم نگاه کنم و تا آخر از زحمات مالکین باشگاه تشکر کنم. فوتبال قزوین را زنده‌ کرده‌اند و این غیر قابل انکار است. اما اگر بخواهم‌ به عنوان سرمربی‌ای که اتفاقات خوبی رقم زده به قضیه نگاه کنم یکسری گله بوده اما صحبت کردیم و مباحثی رفع شد و برخی موضوعات دیگر هستند. مجموع مدیریت و کادر فنی دارند تلاش می‌کنند و چشم‌داشت کمی هم دارند.

 

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n9rzr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 اختصاصی/جدال دارا و ندار و جنگ ستارگان لیگ یک؛ از دیدارهای حساس تا زنگ تفریح لیگ!
بررسی هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال کشور؛

وحید رضایی همچنان در حسرت برد ماند!
مس شهر بابک 0-0شمس آذر قزوین