تاریخ انتشار: 1401/07/21 19:31
کد خبر: 15324

پرسپولیس با ثبت اولین شکست مس به صدر بازگشت

پرسپولیس با پیروزی مقابل مس رفسنجان بار دیگر به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر بازگشت.
پرسپولیس با ثبت اولین شکست مس به صدر بازگشت

تیم‌های پرسپولیس و مس رفسنجان در دیداری از هفته نهم لیگ برتر از ساعت 17 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با پیروزی یک بر صفر شاگردان گل‌محمدی به پایان رسید تا سرخپوشان پایتخت بار دیگر به صدر جدول لیگ برتر بازگردند.

یورگن لوکادیا در دقیقه 19 تک گل این بازی را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

شاگردان یحیی گل‌محمدی با این برد به طلسم شکست ناپذیری تیم مس در فصل بیست‌و‌دوم هم پایان دادند و با 18 امتیاز و با توجه به شکست گل‌گهر مقابل نساجی، دوباره به صدر جدول بازگشتند.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، وحید امیری (85-علی نعمتی)، دانیال اسماعیلی‌فر، کمال کامیابی‌نیا، سینا اسدبیگی، مهدی ترابی (70 - امید عالیشاه)، سعید صادقی (89 - فرشاد فرجی)، سروش رفیعی (70 - محمد عمری) و یورگن لوکادیا (85 - شیخ دیاباته).

ترکیب مس رفسنجان: حامد لک، جفرسون باهیا، رامتین سلیمان‌زاده، شاهین توکلی، حسن جعفری (64 - محمدحسین کریم‌زاده)، میثم تیموری (75 - مهدی ترکمان)،‌ فرشید باقری، سیدمهدی حسینی، محسن آذرباد (75 - مهدی محبی)، لوسیانو پریرا و فراز امامعلی (64 - گادوین منشا).

داور: کوپال ناظمی

نیمه اول

دقیقه یک: در همان ثانیه‌های نخست پرسپولیسی‌ها بلافاصله پس از سوت آغاز بازی یک حمله تند و تیز را روی دروازه مس تدارک دیدند که پاس در عرض لوکادیا با بی‌دقتی از جلوی ترابی عبور کرد تا این موقعیت بسیار خطرناک سرخ‌ها از دست برود.

دقیقه 4: سروش رفیعی با یک حرکت انفرادی و تکنیکی دو سه بازیکن مس را در داخل محوطه جریمه از پیش رو برداشت، اما ضربه این بازیکن را لک به خوبی راهی کرنر کرد.

دقیقه 16: فرشید باقری به دلیل خطای شدید روی کمال کامیابی‌نیا اولین کارت زرد بازی را دریافت کرد.

دقیقه 18: روی کرنر ارسالی بازیکنان پرسپولیس، رامتین سلیمان‌زاده به شکلی عجیب توپ را با دست لمس کرد تا داور که به صحنه نزدیک بود، اعلام ضربه پنالتی به سود سرخپوشان کند.

دقیقه 19: ضربه پنالتی اعلام شده را یورگن لوکادیا با یک ضربه دقیق به گل اول بازی تبدیل کرد.

دقیقه 27: حامد لک با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 29: وحید امیری از تیم پرسپولیس نیز از کارت زرد داوری بی‌نصیب نماند.

دقیقه 36: محمد ربیعی سرمربی تیم مس هم به دلیل اعتراض به داوری با کارت زرد داور روبه‌رو شد.

نیمه دوم

دقیقه 60: شوت فنی سروش رفیعی از پشت محوطه جریمه پس از برخورد به مدافعان مس راهی کرنر شد.

دقیقه 61: ارسال ضربه ایستگاهی و ضربه سر خطرناک بازیکنان مس به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 78: حرکت تیمی خوب بازیکنان مس توپ را داخل محوطه جریمه به شیمبا رساند که ضربه بغل پای این بازیکن از حوالی نقطه پنالتی به شکلی بسیار خطرناک از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

دقیقه 88: شوت از راه دور بازیکن مس رفسنجان را بیرانوند با یک عکس‌العمل مطمئن در اختیار گرفت تا این فرصت هم برای تیم ربیعی راه به جایی نبرد.

دقیقه 3+90: دفع چندین‌باره توپ توسط بیرانوند یک موقعیت بسیار خوب داخل محوطه جریمه نصیب تیم مس کرد، اما شوت سنگین بازیکنان این تیم با برخورد به پورعلی‌گنجی از کنار دروازه به بیرون رفت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45arvx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس پیروز دوئل بهترین خط حمله/ عبور «مسی» برای نزدیک شدن به استقلال!