تاریخ انتشار: 1401/07/22 10:04
کد خبر: 15309

لزوم پایان لیگ تنیس روی میز تا نیمه دی‌ماه/ پیگیری متمرکز دیدارها

برگزاری فصل جدید رقابت‌های باشگاهی در حالی در تقویم کمیته مسابقات فدراسیون تنیس روی میز قرار گرفته که این کمیته به خاطر الزام فدراسیون آسیایی ملزم به تمام کردن آن تا نیمه دی‌ماه است.
لزوم پایان لیگ تنیس روی میز تا نیمه دی‌ماه/ پیگیری متمرکز دیدارها

داریوش ضرغام پور مسئول کمیته مسابقات فدراسیون تنیس روی میز با یادآوری اینکه فصل جدید مسابقات لیگ از ۱۲ آبان ماه با حضور ۸ تیم آغاز می‌شود در مورد چگونگی برگزاری این رقابت و مدت زمان تعیین شده برای اتمام آن توضیحاتی داد.

وی گفت: مسابقات در سه مرحله برگزار می‌شود. در واقع تیم‌ها باید دیدارهای خود را در ۱۴ دور به صورت رفت و برگشت برگزار کنند. این دیدارها در سه مرحله به سرانجام می‌رسد.

مسئول کمیته مسابقات فدراسیون تنیس روی میز با بیان اینکه مرحله اول لیگ طی روزهای ۱۲ تا ۱۴ آبان ماه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: دیدارهای مرحله دوم و سوم هم آذرماه و دی ماه برگزار خواهد شد. دیدارهای هر مرحله سه روز ادامه خواهد داشت.

ضرغام پور با یادآوری اینکه رعد پدافند مدافع عنوان قهرمانی فصل جدید رقابت‌های باشگاهی تنیس روی میز است، گفت: تحت هیچ شرایطی نباید اجازه دهیم خللی در برنامه مسابقات و روند آن ایجاد شود. با تاکید کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا و به خاطر برگزاری مسابقات باشگاه‌های آسیا باید حداکثر تا نیمه اول دی ماه قهرمان خود را مشخص کنیم در غیر این صورت سهمیه ایران در این رقابت‌ها از دست می‌رود.

وی تصریح کرد: بعد از سال‌ها قرار است مسابقات باشگاهی آسیا برگزار شود. هنوز زمان دقیق و حتی محل برگزاری این رقابت‌ها مشخص نیست اما ملزم هستیم تا زمان تعیین شده نماینده خود را برای اعزام به مسابقات مشخص کنیم.

مسئول کمیته مسابقات تنیس روی میز همچنین در مورد ورودیه سی و یکمین دوره مسابقات گفت: ۵۵ میلیون تومان مبلغ تعیین شده برای ورودی است. تیم‌هایی مانند رعد پدافند و عقاب نهاجا به خاطر نظامی بودن از پرداخت ورودی معاف هستند. نفت آبادان، شهرداری کرج و دانشگاه آزاد هم ورودی خود را پرداخت کرده‌اند اما دیگر تیم‌ها هنوز اقدامی انجام نداده‌اند. طبیعتاً تا پیش از آغاز فصل باید این مهم انجام شود.

ضرغام پور همچنین در مورد وضعیت مس کرمان گفت: این تیم برای شرکت در لیگ برتر اعلام آمادگی کرده است اما در قرعه کشی حضور نداشت. طی روزهای آینده وضعیت این تیم را نهایی می‌کنیم. در هر صورت مسابقات یا با حضور ۸ تیم یا ۷ تیم برگزار می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gdkxn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گلباران شدن یاران جهانبخش در لیگ اروپا/ واکنش به شکست تلخ در ایتالیا

اعلام حمایت استاندار کرمانشاه از باشگاه بعثت/ شرایط حضور قدرتمندانه را فراهم می کنیم
در دیدار مدیرعامل باشگاه بعثت و استاندار کرمانشاه مطرح شد؛


دادن شیرینی به یک عضو باشگاه و حضور با یک فرد خاص!
اختصاصی/راه پیوستن به یک تیم لیگ یکی؛