تاریخ انتشار: 1401/07/23 20:35
کد خبر: 15244

دربی کوچک تهران در استان همجواربرگزار میشود!

دربی کوچک شهر تهران در استان البرز و ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می‌شود.
 دربی کوچک تهران در استان همجواربرگزار میشود!

کمبود ورزشگاه مسابقه در شهر تهران مشکلات زیادی را طی دو فصل گذشته برای تیم های پایتخت نشین ایجاد کرده است. از ابتدای فصل گذشته لیگ برتر با توجه به تخریب چمن ورزشگاه شهرقدس در تهران عملا دو ورزشگاه آزادی و پاس قوامین می‌توانستند میزبان بازی های لیگ برتر باشند.

ورزشگاه آزادی که مختص به استقلال و پرسپولیس است و به همین خاطر پیکان و هوادار دو تیم لیگ برتری دیگر تهران و همچنین سایپا در لیگ دسته اول مجبور بودند بازی های خود را به پاس قوامین ببرند. تعدد برگزاری مسابقات روی چمن ورزشگاه پاس حالا مشکلاتی را برای چمن این ورزشگاه نیز ایجاد کرده است.

از اینرو مسئولان باشگاه پیکان از دو هفته پیش تصمیم گرفتند بازیهای خانگی خود را به استان البرز و شهرستان کرج منتقل کنند. به همین خاطر دیدار پیکان و آلومینیوم در هفته هشتم لیگ برتر هم در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار خواهد شد و قرار است این روند ادامه داشته باشد.

بر این اساس دیدار پیکان و هوادار به میزبانی خودروسازان هم درورزشگاه انقلاب کرج برگزار می‌شود. برگزاری این مسابقه که دربی کوچک تهران محسوب می‌شود در استان همجوار یک بار دیگر مشکلات سخت افزاری و نبود زمین مسابقه در پایتخت را نشان می‌دهد. موضوعی که دردسرهای زیادی را برای تیم های تهرانی ایجاد می‌کند.

گفتنی است؛ دیدار پیکان و هوادار ساعت 15 روز جمعه 29 مهرماه در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار خواهد شد.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3woznd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جلای آلومینیوم با غلبه بر مس در اراک