تاریخ انتشار: 1401/07/24 13:24
تساوی در زمین بابل برای شاگردان میثاقیان
کد خبر: 15221

اختصاصی/ اکبر میثاقیان؛ حریف را دست کم نگرفته بودیم

هفته سوم لیگ دسته دو فوتبال کشور در حالی برگزار شد که تیم سام بابل در ورزشگاه خانگی خود میزبان شاگردان اکبر میثاقیان بود .
اختصاصی/ اکبر میثاقیان؛ حریف را دست کم نگرفته بودیم

داماش گیلان تیمی که به تازگی به لیگ دو صعود کرده است با سرمربی باتجربه و همیشه مشکی پوشش در شرایطی به مصاف حریف خود رفت که از دو بازی گذشته خود دو تساوی و دو امتیاز کسب کرده و باتوجه به صحبتها و مصاحبه اختصاصی فرتاک ورزشی با میثاقیان در شب گذشته ؛ نیاز مبرم به پیروزی و کسب هر ۳امتیاز ابن دیدار داشت ؛ اما آنچه در پایان ۹۰دقیقه شکل گرفت سومین تساوی پی در پی داماشی ها بود .

اکبر میثاقیان سرمربی داماشی در گفتگوی اختصاصی با فرتاک ورزشی گفت: تیم حریف خیلی خوب بازی کرد و آنچه من امروز از این تیم و بازیکنانش دیدم فوتبالی زیبا و قدرتمندانه بود ؛ هر چند که ما تمام تلاشمان را برای پیروزی و گرفتن اولین ۳امتیازمان  بکار گرفتیم اما حریفمان با اینکه به تازگی به لیگ دو آمده است اما فوتبال خوبی را به نمایش گذاشت و متاسفانه گاهی اوقات هر چه میزنی به در بسته می خورد .

میثاقیان در پایان ابراز امیدواری کرد که در دیدار بعدی تیمش بتواند اولین گام را در خصوص دریافت ۳امتیاز برای هواداران داماش به ارمغان بیاورد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xqoml

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اکبر میثاقیان: می‌خواستیم به مشهد بیاییم اما قسمت نشد