تاریخ انتشار: 1401/07/25 19:54
کد خبر: 15155

رونالدو، زیدان یا ...: چه کسی جایزه بنزما را می‌دهد؟

هنوز مشخص نیست امشب چه کسی توپ طلا را به کریم بنزما اهدا خواهد کرد.
رونالدو، زیدان یا ...: چه کسی جایزه بنزما را می‌دهد؟

بردن توپ طلا یک گام بی نظیر و درخشان در زندگی یک بازیکن بوده و به حدی مهم است که برخی ستاره های بزرگ نیز در کل حرفه خود به این دستاورد نرسیده اند. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، کریم بنزما باید امشب حوالی ساعت 22، این جایزه را در دستان خود می گیرد.

اما چه کسی توپ طلا را به کریم خواهد داد؟ سال گذشته، این لوئیس سوارز، یکی از بهترین دوستان لیونل مسی بود که هفتمین توپ طلای این بازیکن را به او تقدیم کرد. برای اولین توپ طلای بنزما، چند نام می توانند این شب را برایش زیباتر کنند.

زیدان در نهایت منطقی ترین انتخابی است که فرانس فوتبال می تواند انجام دهد. نه تنها به این دلیل که زین الدین زیدان آخرین بازیکن فرانسوی است که توپ طلا را برده (در سال 1998)، بلکه و مهمتر اینکه کریم بنزما و زیزو روابط خوبی دارند. بنزما در گذشته گفته بود: "زیدان سرمربی من بوده و البته مانند برادر بزرگم است. چه خوب باشم و چه نه، زیزو همیشه از من حمایت کرده و باعث شد که من دائما و هر سال پیشرفت کنم."

احساسی متقابل بین آنها وجود دارد و زیدان نیز بنزما را نه برادر کوچک، که آخرین عضور خانواده اش خوانده است. کریم بنزما در خط حمله رئال مادرید برای بیش از پنج سال (2016-18 و سپس 2019-21)، بازیکنی بود بیش از همه مورد استفاده زیدان قرار گرفته و 217 بار زیر نظر او بازی کرد. پس در صورت رخ دادن این اتفاق، همه چیز دست به دست هم می دهد تا سکانسی فراموش نشدنی بین اسطوره گذشته و حال فوتبال فرانسه ثبت شود.

کریستیانو رونالدو: برای روزهای خوب گذشته

چند روز پیش گفتیم که رونالدو حتی اگر مطمئن باشد که برنده نمی شود و حتی اگر در آخرین فصل حضورش در منچستریونایتد نیز در جمع 5 تیم برتر قرار نگیرد، باید امشب در پاریس حاضر شود. ستاره پرتغالی به عنوان برنده پنج توپ طلا در سال های 2008، 2013، 2014، 2016 و 2017، اسطوره ای بزرگ در تاریخ توپ طلا و البته فوتبال بوده است. رونالدو رابطه خاصی با کریم بنزما دارد و بیشتر از همه بازیکنان و با 342 بازی، کنار این ستاره فرانسوی بازی کرده است. جالب اینجاست آنها هر دو همان تابستان 2009 به رئال مادرید آمدند.

دیدیه دروگبا، مجری مراسم

این آسان ترین راه خواهد بود. از سال 2019، مرد ساحل عاجی سفیر توپ طلای فرانس فوتبال بوده و در کنار سندی هریبرت، یکی از دو مجری مراسم این شب خواهد بود. به هر حال دیدیه دروگبا نیز گزینه ای خوبی برای اهدای این جایزه است؛ بازیکن که در سال 2007 تا جایی پیش رفت که در پای سکو شکست خورد و البته همچنان یکی از بهترین مهاجمان تاریخ فوتبال اخیر نام دارد.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dx9wd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونالدو: بنزما بهترین گزینه برای توپ طلاست