تاریخ انتشار: 1401/07/26 00:09
کد خبر: 15147

انصراف نود از ادامه رقابت های لیگ دو؛ بازی رسانه ای مدیران برای رسیدن به حق!

رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور به ایستگاه چهارم خود رسیده و تیم های لیگ دویی آماده شروع هفته چهارم می‌شوند.
انصراف نود از ادامه رقابت های لیگ دو؛ بازی رسانه ای مدیران برای رسیدن به حق!

نود ارومیه به عنوان یکی از پر طرفدارترین باشگاه های لیگ دسته دوم که فصل گذشته جزو مدعیان اصلی صعود بوده، این فصل نیز تلاش ویژه ای جهت حضور در لیگ دو و رسیدن به لیگ دسته اول انجام داده است.

پرشورهای ارومیه ای با داریوش هرمزی باتجربه و تیم جوانی که دارند در سه هفته ابتدایی تنها سه امتیاز کسب کردند و شروع خوبی در لیگ جدید به نمایش نگذاشتند و نیاز به تلاش بیشتری دارند تا از جمع مدعیان جدا نشوند.

در این شرایط سخت اقتصادی کشور، یکی از دلایل ناکامی بسیاری از تیم های خصوصی مشکلات مالی است که به نظر می‌رسد نود ارومیه این فصل از همان هفته های اولیه دچار این مشکلات شده و مشکلات باقی مانده از مالک قبلی این سهمیه نیز مدیران نود را آزار داده است.

پس از پایان هفته سوم رقابت های لیگ دسته دوم و در اتفاقی عجیب، رسانه رسمی باشگاه نود با صدور متنی خبر از انصراف این مجموعه از ادامه رقابت های لیگ دسته دوم داد، خبری که شوک عجیبی به هواداران پرشور این باشگاه وارد کرد.

مدیران باشگاه نود، عدم همراهی مسئولان و تعداد زیاد مشکلات را دلیل صدور این متن دانستند و به نظر می‌رسد با این کار به دنبال ایجاد فشار بر روی مسئولین استانی هستند تا آن ها را وادار به انجام وظایف و حمایت ویژه از نماینده لیگ دویی ارومیه کنند.

اگر از بازی رسانه ای مدیران نود که به دنبال رسیدن به حق خود هستند بگذریم، هواداران نود انتظار دارند مدیران استان آذربایجان غربی و شهر ارومیه برای تنها دلخوشی جامعه فوتبال ارومیه گام بردارند تا تنها امید فوتبالی های آذربایجان غربی به کار خود ادامه دهد.

باید دید مدیران استانی و شهرستانی تحت تاثیر این انصراف قرار می‌گیرند یا مدیران نود و هواداران پرشور این باشگاه برای رسیدن به رویاهای خود باید به تنهایی تلاش کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z9kjb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



پیروزی پرگل تراکتور در دیداری دوستانه