تاریخ انتشار: 1401/07/27 19:23
سردار نیاز به حمایت دارد؛
کد خبر: 15074

هواداران ملایری به آرزوی دیرینه خود رسیدند/سکوهای ورزشگاه شهید روحیان جان تازه خواهد گرفت!

تیم فوتبال سردار زند ملایر شور شوق را به این شهر بازگردانده است.
هواداران ملایری به آرزوی دیرینه خود رسیدند/سکوهای ورزشگاه شهید روحیان جان تازه خواهد گرفت!

 شهرستان ملایر که سالیان متعددی در صدد خرید امتیاز و حضور رسمی در مسابقات فوتبال میباشد بالاخره با پیگیری های مستمر مجید حیدری و با حمایت  دکتر یوسفوند رییس  هیات فوتبال شهرستان ملایر آرزوی دیرین خود را تحقق دادند.

تیم فوتبال سردار زند بعد از آنکه برای خرید امتیاز در لیگ دسته دوم به بن بست خورد مجددا با پیگیری های فراوان موفق شدند امتیاز مرحله نخست لیگ دسته سوم را در فصل ۱۴۰۲_۱۴۰۱ خریداری کنند و آماده حضور در لیگ دسته سوم شدند و در ابتدا با توافقی دو جانبه کوروش برمک که رزومه ایی قابل توجه در عرصه سرمربیگری را دارا میباشد به عنوان سرمربی این تیم معرفی شد.

تیم سردار زند ملایر طی دو اردو پیش فصل در تهران و انجام بازی های تدارکاتی خوب و جذب چند بازیکن با تجربه خود را آماده حضور پرقدرت در مرحله اول لیگ سه کشور نموده است 

اما اینطور که مشخص است ملایری ها هدف های بلندی را برای حضور در سطح های بالاتری از فوتبال کشور برای خود مشخص کرده اند و با جذب بازیکنان با تجربه ملایری و بازیکنان خوشنام فوتبال کشور  بفکر صعود به رده های بالاتر میباشند و اما این امر نیاز به حمایت همه جانبه مسئولین و فوتبالدوستان ملایری میباشد.

حالا هواداران فوتبال شهرستان ملایر به آرزوی دیرین خود دست یافته اند و صاحب یک باشگاه خوب فوتبال میباشند و اینبار ورزشگاه شهید روحیان ملایر قطعا هواداران زیادی را بر روی سکوهای خود خواهد دید.

گفتنی است تیم فوتبال سردار زند در اولین دیدار خود در روز ۷ آبان ماه در ورزشگاه خانگی خود میزبان تیم الماس تازه آباد لنگرود میباشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27qd5d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی سردار زند ملایر معرفی شد
مربی سابق تیم ملی سرمربی تیم لیگ سه ایی شد؛

شوک به مازندرانی ها وارد میشود؟!
حال نمایندگان مازندران خوش نیست؛