تاریخ انتشار: 1401/07/28 20:19
کد خبر: 15028

گل‌محمدی: حیف این بازی که تماشاگر نداشت/ از عملکرد درویش رضایت دارم

سرمربی پرسپولیس در مورد شایعه تغییر مدیرعامل این باشگاه صحبت کرد
گل‌محمدی: حیف این بازی که تماشاگر نداشت/ از عملکرد درویش رضایت دارم

 یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس بعد از دیدار تیمش مقابل ملوان در نشست خبری در خصوص این بازی اظهار داشت: بازی جذاب و زیبایی را در مجموع انجام دادیم. حیف بود که این بازی تماشاگر نداشت. دوست داشتیم مقابل تماشاگران این بازی خوب را انجام می دادیم تا همه لذت می بردند. امیدوارم در بازی های آینده تماشاگران بیایند چون فوتبال بدون تماشاگران لطفی ندارد. بازی در استادیوم خالی خوب نیست. در اروپا تماشاگران در ورزشگاه هستند اما ما اینجا اندر خم یک کوچه هستیم.

وی ادامه داد: به بازیکنانم تبریک می گویم. بازی پایاپایی را انجام دادند. ملوان هم تیم خوب و جوانی است که مهره های خوبی دارد. در نیمه دوم و در همه صحنه ها بازیکنانم با همه وجود کار کردند و دوئل ها را بردیم. گل قشنگ و زیبایی هم زدیم و از نتیجه راضی هستم. درباره اتفاقات آخر بازی جا دارد که از داور بازی تشکر کنم. نه اینکه بازی را بردیم این را بگویم اما واقعا داور و کمک داور در این بازی خیلی خوب بود. یکی از زیبایی های این بازی عملکرد داوران بازی بود.

سرمربی پرسپولیس درباره شایعاتی مبنی بر تغییر و تحول در کادر مدیریت این باشگاه گفت: باید درباره بازی حرف بزنیم. سرمربی نباید در خصوص این اخبار حرف بزند اما در این چند سالی که در پرسپولیس هستم باید بگویم که از عملکرد آقای درویش راضی هستم. او در شرایط سختی تیم را تحویل گرفت. از هیات مدیره باشگاه تشکر می کنم و امیدوارم با حضورشان به تیم کمک کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/399kk7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهدی شیری: از پرسپولیسی شدنم خوشحالم/ اصلا نمیخواستم به استقلال بروم