تاریخ انتشار: 1401/08/01 18:06
کد خبر: 14885

رونمایی از لیست خرید ریکاردو ساپینتو/ شرط فتح الله زاده برای خریدهای جدید

ریکاردو ساپینتو بعد از بازی با آلومینیوم اراک صحبت های خصوصی با علی فتح الله زاده داشت.
رونمایی از لیست خرید ریکاردو ساپینتو/ شرط فتح الله زاده برای خریدهای جدید

خبر رسیده او در این نشست بحث خرید یک مهاجم خارجی را مطرح کرد. استقلال می تواند در این برهه از زمان نسبت به خرید مهاجم خارجی اقدام کند اما مشکل اینجاست که لیست استقلال پر است و برای وارد کردن این بازیکن در لیست می بایست تا پنجره زمستانی صبر کند. استقلال حتی به همین خاطر نتوانست در ابتدای فصل کاوه رضایی را وارد لیست کند.

سرمربی تیم استقلال هنوز صحبتی در خصوص جذب هافبک نداشته است. به این خاطر که استقلال روی نیمکت زبیر نیک نفس و امید حامدی فر و همین طور حسین زواره ای را دارد.

علی فتح الله زاده برای خرید های جدید شرط گذاشته است. اینکه باشگاه استقلال با بازیکنی که قرار است از لیست خارج شود توافق کند و بعد از خروج از لیست بازیکن جدید جذب کند. به نظر می رسد علی فتح الله زاده می خواهد به گونه ای رفتار کند که حضور بازیکن جدید و خروج بازیکن فعلی تبعات حقوقی برای باشگاه نداشته باشد. در این صورت استقلال در پنجره زمستانی  به اندازه ای که با بازیکن توافق کند می تواند بازیکن جدید بخدمت بگیرد.

در فضای مجازی صحبت از بازگشت علی کریمی به ترکیب استقلال است که این خبر از سوی علی فتح الله زاده و ریکاردو ساپینتو تایید نشده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m88g5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش بازیکن استقلال به جدایی فرهاد مجیدی: شوکه شدیم