تاریخ انتشار: 1401/08/02 18:03
آینده بارسا با ژاوی روشن است
کد خبر: 14846

لینه‌کر: آرزوی من بازگشت مسی به بارسلوناست

گری لینه‌کر رویای بازگشت لیونل مسی به بارسا را دارد و به آینده بارسا تحت هدایت ژاوی هم خوشبین است.
لینه‌کر: آرزوی من بازگشت مسی به بارسلوناست

 گری لینه‌کر، ستاره سابق تیم ملی انگلیس، که سابقه سه فصل بازی برای بارسلونا را هم دارد، امروز در مراسمی ویژه در بارسلونا جایزه مانوئل واسکز مونتالبان که جایزه‌ای خاص در روزنامه نگاری است را دریافت کرد.

او در مصاحبه با نشریه موندودپورتیوو و در مورد وضعیت فعلی بارسلونا تحت هدایت ژاوی گفت:«معتقدم ژاوی در بارسا عملکرد خوبی داشته اما هنوز برای قضاوت زود است. باید توجه داشت که تغییر دادن وضعیت بارسلونا که شرایط خوبی نداشت، به سرعت امکانپذیر نیست و ژاوی به زمان بیشتری نیاز دارد. بارسا بازیکنان جوان بسیار خوبی مثل گاوی، پدری، آنسو فاتی، رونالد آرائوخو و.... را در اختیار دارد و من آینده ای روشن برای این تیم پیش بینی می کنم. بارسلونا با ژاوی تیمی رو به پیشرفت است.»

او در مورد بازگشت احتمالی لیونل مسی به بارسا در تابستان سال بعد گفت:«امیدوارم این اتفاق رخ بدهد و این رویایی خواهد بود. از نظر من مسی بی همتاست و غیر قابل مقایسه با بازیکنان دیگر است. به عنوان یک هوادار بارسا و یک فوتبال‌دوست، آرزو می کنم مسی به بارسا برگردد.»

ینه‌کر در مورد ناکامی بارسا در لیگ قهرمانان و احتمال سقوط مجدد تیم به لیگ اروپا گفت:«وضعیت تیم در لیگ قهرمانان باعث تاسف است اما شاید بعد از جام جهانی که بازیکنان بسیار خسته هستند، عدم حضور در لیگ قهرمانان مزیتی برای رقابت در لالیگا باشد.»

لینه‌کر در مورد رئال مادرید و موفقیت‌هایش در لیگ قهرمانان و لالیگا زیر نظر کارلو آنچلوتی گفت:«از نظر من رئال در لیگ قهرمانان خوش شانس بود ولی نباید فراموش کرد که رئال تیم بزرگی است و به خوبی راه قهرمانی را می داند. شاید مجموعه بازیکنان فعلی رئال به اندازه یک دهه پیش خاص نباشد ولی رئال به خوبی می داند چطور پیروز شود و در فینال ها نیز هرگز نمی بازد.»

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y88yb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رکورد بد ژاوی در مقایسه با سایر مربیان بارسلونا/ این آمار بدون مسی است!