تاریخ انتشار: 1401/08/02 18:59
امیدوارم آموزش داوران در خلال جام جهانی میسر شود؛
کد خبر: 14843

افشاریان: فردا با یک شرکت برای VAR توافق می‌کنیم

رئیس کمیته داوران از شروع مذاکرات رسمی با دو شرکت برای ورود وی ای آر به ایران خبر داد.

خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران و عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران در واکنش به سوالی درباره ادعای وزیر ورزش مبنی بر پیاده سازی VAR گفت: فردا جلسه‌ای درباره وی ای آر داریم و تمام طرف های درگیر در این مقوله را خواهیم داشت. همانطور از آن دو شرکتی که در ایران نمایندگی دارند، دعوت کرده‌ایم که فردا در جلسه باشند. بعد از اتمام جلسه به جمع بندی خواهیم رسید؛ ان شاالله در روزهای آتی شرکت‌ مورد نظر را انتخاب کنیم. 
او سپس به موضوع مهمی اشاره کرد و افزود: طبق توافقاتی که با طرفین ( دو شرکتی که نمایندگی وی ای آر در ایران دارند) قرار شده تجهیزات را به ایران برسانند و به امید خدا بتوانیم داوران را در طی جام جهانی آموزش دهیم.
افشاریان درباره اینکه به نظر می‌رسد روند به خوبی در حال طی شدن است، تاکید کرد: بله آقای تاج خیلی نسبت به این موضوع مصر هستند. اتفاقات خوبی در حال رخ دادن است. امیدواریم ختم به خیر شود. واقعا نمی دانم چه زمانی با توجه به ساختار فنی و آموزش هایی که نیاز است وی ای آر در ایران قابل استفاده خواهد شد ولی در حالا انجام کارها هستیم تا همین هفته با شرکت مورد نظر به توافق کامل برسیم و قرارداد ببندیم.
بخش پایانی صحبت‌های افشاریان در واکنش به این موضوع بود که آیا او قصد رفتن دارد که او این موضوع را تکذیب کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v55yn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تنها بازیکنی که اسکوچیچ را فراموش نکرد +عکس