تاریخ انتشار: 1401/08/02 20:43
کد خبر: 14840

یزدانی از فردا در تمرینات استقلال شرکت می‌کند

سیاوش یزدانی می تواند پس از چند روز تنبیه انضباطی، از فردا در تمرینات استقلال شرکت کند.
یزدانی از فردا در تمرینات استقلال شرکت می‌کند

 سیاوش یزدانی مدافع استقلال، از اسفند سال قبل تاکنون نتوانسته است در هیچ مسابقه رسمی به میدان برود. بازیکنی که به دلیل خدمت سربازی از جمع آبی های پایتخت جدا شد و تنها در تمرینات ملوان و حضور در پادگان نظامی بسنده کرد تا در نهایت با استفاده از قوانین موجود، از سربازی معاف شود.

ترافیک در خط دفاعی آبی پوشان باعث شد تا یزدانی از ابتدای فصل حتی فرصت یک دقیقه حضور در ترکیب تیم را نیز به دست نیاورد و چند روز پیش نیز با انتشار توییتی توهین آمیز و جنجالی خطاب به ساپینتو، از حضور در تمرینات منع شود.

توییتی که به واسطه برگزاری جشن تولد سرمربی پرتغالی منتشر شد که البته پس از ساعاتی از صفحه شخصی یزدانی پاک شد و این بازیکن از ساپینتو نیز عذرخواهی کرد اما زمان بازگشت او به تمرینات همچنان نامشخص بود و گفته می شد که شاید زمان دیگری یزدانی مورد بخشش قرار گیرد.

با این وجود، اکنون خبر رسیده که مجوز بازگشت یزدانی صادر شده و او از فردا می تواند در تمرینات این تیم شرکت خواهد کرد. این اتفاق با نظر مستقیم ساپینتو خواهد افتاد و مدافع آبی پوش که چند روز پیش از سرمربی پرتغالی عذرخواهی کرده بود بعد از یکی دو هفته غیبت می تواند در برنامه های آماده سازی تیمش حضور داشته باشد.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p55zd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعتراض چند بازیکن به مصاحبه مدیرعامل استقلال