تاریخ انتشار: 1401/08/03 18:05
کد خبر: 14809

فتح‌الله‌زاده: ساپینتو فصل بعد هم سرمربی استقلال خواهد بود

مدیرعامل جدید استقلال گفت: ساپینتو مورد حمایت من است و فصل بعد هم در تیم خواهد ماند. ذهنتان را از مسائل مالی بیرون بیاورید و تمرکزتان روی کار باشد تا دل هواداران را شاد کنید.
فتح‌الله‌زاده: ساپینتو فصل بعد هم سرمربی استقلال خواهد بود

علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال امروز (سه‌شنبه) در محل تمرین آبی‌پوشان پایتخت حاضر شد و ابتدا در جلسه‌ای با حضور ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال شرکت کرد.

پس از این جلسه، فتح‌الله‌زاده در جمع بازیکنان به صحبت پرداخت و گفت: خیلی زودتر می‌خواستم در تمرین حاضر شوم و شما را ببینم ولی طی صحبتی که با سرمربی داشتم، گفتم بهتر است تمرکزتان روی بازی باشد و به همین دلیل امروز در تمرین حاضر شدم.

وی افزود: ما تیم بزرگی هستیم. شما جایی هستید که بزرگانی مثل روشن، حجازی، پورحیدری و ... بوده‌اند. همه شما همه بازیکنان خوبی هستید. طبیعتا برخی مطبوعات هم شیطنت‌های دارند. ساپینتو به من گفت که بازیکنان خوبی دارم و همه را می‌خواهم حفظ کنم. من هم نظر ایشان را تایید می‌کنم. یک جام و یک بازی جلوی ماست. شما ۱۰ بازی هم کنید، از یاد می‌رود ولی جام‌ها در یاد می‌ماند. وظیفه من تامین منابع مالی است.

مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد: قراردادها را بررسی خواهیم کرد. یک هفته به من وقت دهید. شنیده‌ام ۲ پاداش طلب دارید که آن را هم پرداخت می‌کنم. یک قرارداد اسپانسری در حال انعقاد است. از شما می‌خواهم چهل میلیون هوادار را شاد کنید. شما خوب بازی می‌کنید و بازی قبل حقتان بود که چهار گل بزنید. مربی بسیار خوبی دارید. او بازی خوانی را به خوبی بلد است و فرد با دانشی است. ساپینتو  مورد حمایت من است و فصل بعد هم در تیم ماست. ذهنتان را از مسائل مالی بیرون بیاورید و تمرکزتان روی کار باشد تا دل هواداران را شاد کنید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gdd5d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بند عجیب در قرارداد ستاره استقلال/ فتح‌الله‌زاده نیامده به دردسر افتاد!