تاریخ انتشار: 1401/08/04 18:53
کد خبر: 14768

حواشی خسته کننده برای هواداران / نود رنگ آرامش را نمی‌بیند!

داریوش هرمزی سرمربی باشگاه نود ارومیه از سمت خود استعفا داد.
حواشی خسته کننده برای هواداران / نود رنگ آرامش را نمی‌بیند!

باشگاه نود ارومیه طی سال های گذشته به دلیل حواشی متعدد مدیرعامل باشگاه، به تیتر اول خبرهای فوتبال در لیگ دسته اول و لیگ دسته دوم تبدیل شده بود، نود این روزها با کسب شش امتیاز در چهار هفته ابتدایی لیگ دسته دوم در رده ششم جدول لیگ دسته دوم حضور دارد و برای صعود به لیگ آزادگان تلاش می‌کند.

زردپوشان دیار ارومیه پس از جنجال های فراوان و سقوط بسیار تلخ از لیگ دسته اول، در فصل گذشته لیگ دسته دوم نیز حواشی متعددی داشتند و چند دیدار این تیم با اتفاقات عجیبی از جمله نیمه تمام‌ ماندن بازی همراه بوده است.

 کادر مدیریتی نود ارومیه در این مدت نقطه پررنگ این حواشی بوده و حال این باشگاه به دلیل عدم حمایت مسئولین دچار حواشی جدیدی شده است تا هواداران پرشور نود رنگ آرامش را نبینند.

در آخرین اقدام داریوش هرمزی سرمربی باشگاه نود ارومیه به دلیل عدم حمایت مسئولین از سمت خود استعفا داد که اتفاق جدیدی در عرصه مربیگری کشور محسوب می‌شود، هرمزی در اقدایم بسیار عجیب از یک طرفه بودن حمایت مسئولین ارومیه از رشته ارومیه صحبت کرد که در دنیای حرفه ای مربیگری این رفتار چندان شایسته نیست.

در روزهایی که فوتبال نیاز به مدیران قدرتمند دارد تا در این وضعیت اقتصادی کشور مانع از نابودی تیم های ورزشی شود، باید دید یحیی بهاری مدیرعامل باشگاه نود توانایی عبور از این شرایط را دارد یا مسئولین ارومیه باید برای حل مشکلات نود وارد کار شوند.

در هر صورت باشگاه نود بیش از هر باشگاه فوتبالی در کشور حواشی دارد و قطعا این نحوه مطالبه و حواشی سازی نود را از راه صعود دور می‌کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3woo7x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انصراف نود از ادامه رقابت های لیگ دو؛ بازی رسانه ای مدیران برای رسیدن به حق!