تاریخ انتشار: 1401/08/05 20:12
پرسپولیس با صدرنشینی به تعطیلات رفت
کد خبر: 14708

پرسپولیس ۱ - مس کرمان ۰؛ اولین‌ها برای سروش و شیخ

پرسپولیس در شبی که شیخ دیاباته نخستین گلش با پیراهن سرخ را ثبت کرد مقابل مس کرمان پیروز شد و صدرنشین لیگ باقی ماند.
پرسپولیس ۱ - مس کرمان ۰؛ اولین‌ها برای سروش و شیخ

در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان مس کرمان بود. سرخ‌ها برای تداوم صدرنشینی به پیروزی نیاز داشتند و شاگردان حسینخانی نیز نمی‌خواستند دست خالی پایتخت را ترک کنند.

پرسپولیس در دقایق ابتدایی با پاس عالی لوکادیا با سعید صادقی در موقعیت تک به تک قرار گرفت و ضربه چیپ این بازیکن درحالی که از گلر هم رد شده بود روی خط توسط ستاری دور شد. در دقایقی بعد یورگن لوکادیا هم موقعیت خوبی به دست آورد اما زاویه بسته بود و دروازه‌بان توپ را دور کرد.

بازی در نیمه اول بدون گل به پایان رسید تا کادرفنی پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم با اضافه کردن شیخ دیاباته با دو مهاجم در این نیمه کار کند.

در شرایطی که مسی‌ها در نیمه دوم سعی در اداره کردن بازی و کسب حداقل امتیاز داشتند اما اوضاع به کامشان پیش نرفت و شیخ دیاباته روی سانتر دقیق سروش رفیعی نخستین گل خود با پیراهن پرسپولیس را به ثمر رساند.

در ادامه بازی، مس کرمان فشار را روی دروازه پرسپولیس بیشتر کرد تا بتواند تک گل خورده را جبران کند اما این شاگردان یحیی بودند که بازی را اداره کردند و با کسب سومین پیروزی متوالی جایگاهشان در صدر جدول تا پایان هفته یازدهم تثبیت شد.

هفته یازدهم لیگ برتر/ پنجشنبه ۱۴۰۱/۰۸/۰۵ ساعت ۱۷/ ورزشگاه آزادی/ بدون تماشاگر

تیم داوری: عباس راکی، علیرضا ایلدروم، مهدی سیفی و سعاد وفاپیشه/ ناظر: محمود رفیعی

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی، وحید امیری،دانیال اسماعیلی فر (۷۰- سیامک نعمتی)، کمال کامیابی نیا (۴۶- شیخ دیاباته)، میلاد سرلک، مهدی ترابی (۷۰- محمد عمری)، سعید صادقی (۷۰- امید عالیشاه)، یورگن لوکادیا و سروش رفیعی( ۸۶-سینا اسدبیگی)

ترکیب مس کرمان:

حسین شهریاری، حسن مرادی فرد، امیرحسین عسگری، میلاد خدایی اصل، سیدجلال عبدی، سیدمحمد ستاری، علی تهامی(۷۸- جورج برایم)، عارف رستمی، سامان تورانیان (۷۸- شروین بزرگ)، احمد نصیری(۷۸-صالح محمدی) و محمدامین کاظمیان

⚽️ شرح گل:

پرسپولیس یک - مس کرمان صفر (دقیقه ۷۳: شیخ دیاباته): سروش رفیعی از سمت راست سانتر خط کشی شده‌ای روی بند کفش شیخ ارسال کرد و مهاجم بلند قامت سرخ‌ها با پای چپ نخستین گل خود با پیراهن پرسپولیس را به ثمر رساند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ekkv6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



گزارش لحظه به لحظه؛ پرسپولیس ۱ - مس کرمان ۰/ اولین گل شیخ برای سرخ‌ها
لیگ برتر ایران